Wednesday, December 18, 2013

WW: Telekung Vietnam Oh Telekung
















22 comments:

  1. cantik2..banyak ke lagi stoknya YB?
    sy tunggu harga runtuh boleh tak heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang fesyen seperti dalam gambar ni hanya tinggal 3 pasang.

      Ada satu lagi fesyen yg belum saya tunjukkan. Harga rasanya dah sungguh berpatutan. Kalau beli satu satu kat sana pun harganya tak jauh beza dgn harga yg ditawarkan. Tak susah2 nak angkut naik kapalterbang …… ngeeee

      Delete
  2. Replies
    1. Beli cepat sebab malam tadi ada kawan dah booking satu. Sekarang dah tinggal 2 pasang saja lagi: yang biru dan pink saja yg tinggal.

      Delete
  3. Elleh YB, saja je tunjuk gambar bagi kita orang jeles. Mencik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila lagi nak buat kawan2 jeles ….. hehehe

      Delete
  4. saya ada yg dlm gambar bawah tu... bunga hijau dan pink gelap... pakai time solat raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kay beli kat Vietnam jugak ke? Saya diberitahu fesyen ni baru keluar. Tak pasti samada Raya hari tu dah ada yg fesyen mcm ni ….. ngeeeee

      Delete
    2. ye... saya beli kat vietnam... saya pergi bulan 5 lepas... beli kat pasar malam... gerai dia dekat dgn ATM machine...

      Delete
    3. Oh mungkin masa tu dah keluar fesyen mcm ni tapi belum banyak kat Malaysia.

      Pasar malam yg sebelah Ben Thanh tu ke atau gerai2 di sepanjang Jalan Malaysia dekat dgn Restoran Basiroh?

      Delete
    4. di persimpangan antara pasar malam dan gerai2 sepanjang jalan malaysia tu... kalau dari jalan malaysia tu ke pasar malam, gerai dia sebelah kanan, dan sebelah dia gerai jual beg... tatau la kot skrg dh tukar tempat kan... pakcik yg menjual tu ada iras penyanyi Judika... dia melayu champa bercakap slang terengganu skit

      Delete
    5. Oh depan kedai emas tu kan?. Kat situ memang ada perempuan vietnam jual beg tapi 'Judika' yg jual telekong dah takde. Nak beli telekong kena ke gerai yg depan hotel Tan Hai Long. Gerai buruk aje. Kalau siang tempat simpan kereta sorong gerai org berniaga pasar malam tu.

      Delete
  5. cepat! cepat!!
    Biru dan Pink sahaja yang tinggal!!!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Bila nak pergi tu? Jangan lupa bawa duit banyak2 …..

      hehehe

      Delete
    2. Kak Azie, belikan untuk saya ye.

      Huh, merajuk ngan YB.

      Delete
    3. t.a.t.a,

      alaaaaa merajuk lah pulak.

      Azie kena nak MAS kalau nak bawa banyak. Kalau naik AA takut mahal tambang dari telekung …… hehehe

      Delete
    4. Kak Azie nak pi ajak saya tau!

      Delete
    5. Boleh buat rombongan Cik Kiah kalau mcm ni ….. hehehe

      Delete
  7. Saya pi dulu beli berpuluh2 pasang telekung tapi akhirnya satu pon tak tinggai utk saya. Kesian. Sebab tu nak ajak Kak Azie pi tu...ahahhaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih kurang dgn kamilah. Beli banyak juga telekong tu. Ada yg nak dihadiahkan kpd sedara mara dan ada juga yg nak dijual. Untuk kegunaan sendiri mujur emak dan kakak Adam dapat sorang sepasang.


      Kalau tak memang kenalah pergi sana lagi ….. hahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails