Friday, November 15, 2013

Tokoh Murid Sekolah Kebangsaan Setiawangsa 2013


Hari Anugerah Cemerlang Sekolah Kebangsaan Setiawangsa 2013


Anugerah Tokoh Murid Lelaki disampaikan oleh YB Dato Ahmad Fauzi Bin Haji Zahari iaitu Ahli Parlimen Setiawangsa


Tersenyum bangga dengan trofi, sijil dan wang tunai RM100. Ayah tukang tolong angkat hamper ….. hu hu hu


Haikal bersama dengan Tokoh Murid Perempuan bergambar kenangan dgn YB Ahmad Fauzi, Hj Roslan Madon, Guru Besar SKS dan En Amir, YDP PIBG


Diapit oleh keluarga masing-masing


Hadiah daripada keluarga: Makan malam bersama ahli keluarga. Takde mini cooper ….. hehehe

26 comments:

  1. Tahniah Haikal dan YB sekeluarga..

    *Ensem jugak YB sebenar tu ehh.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya terus ter uhok uhok bila 1st baca komen Cik Azz. bila ulang baca balik, oo baru perasan ada 'SEBENAR' hahahaha..





      si yannnn YB.

      Delete
    2. ~ Cik Azz ~
      Terima kasih di atas ucapan tahniah tu.

      Terima kasih juga memuji. Itu baru tengok dari jauh ….. ngeee

      Delete
    3. t.a.t.a
      menciklah sampai terbatuk-batuk.

      Kenapa kalau ada 'SEBENAR' nya tu? Itulah yg hakikat. Ramai yg jatuh hati tu tau ….. hahaha

      Delete
    4. YB pun ensem apa. kalau tak, tak kan la emak Adam boleh tangkap lentok kat YB kan?

      hahaha

      Delete
    5. Masa kahwin tu memang hensem sebab badan pun slim. Sekarang ni aje BMI dan tak ideal. Kalau ideal rasanya risau jugak emak Adam ….. hehehe

      Delete
  2. Tahniah! like father like son

    huh!senget bahu YB angkat hamper hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berat eh YB hamper tu? kesian. meh, meh sini bagi saya pegang. sakit bahu tu kan? bagi saya pegang, saya pegang sampai habis isi dalam nya, boleh?

      Delete
    2. nyanyisunyi,

      Terima kasih.

      Lama juga saya kena pegang hamper tu sebab Anugerah utk murid lelaki diberi dulu. Sementara nak tunggu YB tu sarongkan selendang dan bagi hadiah kpd Tokoh Murid perempuan, naik lenguh tangan saya pegang hamper tu ….. huhu

      Delete
    3. t.a.t.a,

      Taklah berat sangat sebab kebanyakan isinya jajan aje. Tapi bila dah lama pegang, terasalah lenguh. Nak letak atas pentas nampak tak manis pulak. Lain kali kalau ada anak kami dapat hadiah banyak2 mcm ni saya ajak awak datang sekali utk tolong angkat hamper tu …. ngeeee

      Delete
  3. tahniah haikal juga YB suami isteri.

    ReplyDelete
  4. Tradisi kehebatan ayah diturunkan kpd anak2nya.

    Semoga terus cermerlang.

    Tahniah YB!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini lebih hebat daripada ayahnya sebab ayahnya tak pernah jadi tokoh murid pun ….. ngeeee


      Amiinn. Harapnya macam tu lah. Di sekolah menengah lebih banyak dan hebat cabarannya.

      Delete
  5. dah macam YB pulak YB yang baju petak-petak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik saya tak pakai kot ….. hehe

      Delete
  6. blogwalking.. nice blog :)

    visiting me back
    hudakassim.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi singgah dan pujian itu

      Delete
  7. Tokoh murid perempuan tu, dah macam mak orang besarnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak orang pun kalah dgn dia. Terlebih hormon kot …. hehehe

      Delete
  8. Tokoh murid yg pmpuan 2 dr thn 1 lg dia mbesar dgn begitu cpt..mmg dia ada menerima rawatan sbb tumbesarannya..sbb tu la dia tinggi dn besar drp yg lain..ank bongsu drp 3 beradik tu..besar dn tinggi drp kakak2nya..tp otak mmg power la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh kisahnya. Patutlah besar dan tinggi betul dia.

      Otak dia memang tak dapat disangkal sangat power. Dari Darjah 1 sentiasa Top 3.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails