Thursday, May 16, 2013

Ucapan Hari Guru Terlampau

Aku dapat ini dari seseorang sebagai ucapan Hari Guru. Agak nakal cara ucapannya. Maklumlah malam ni kan malam jemahat.

Ini dia:


Susah kalau
kahwin org
Telekom

tiap 3min je
terputus;


ahli Bomba
lagi teruk


buka kepala
terus nak pancut;


Dr Gigi pun
lebih kurang je


goyang2 pasti
cabut;


Askar bahaya
sikit


asyik nak
tembak je;


Kalau Mat
Rempit lagi dahsyat


Lampu merah
pun dibedalnya ;


Baik kahwin dgn
Cikgu


kalau kurang jelas
akan diulangnya
sampai puas!

SELAMAT HARI GURU!!

30 comments:

  1. kehkehkeh!!
    cikgu mana la yg dpt ucapan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mestilah cikgu yg belum kahwin .... hehe

      Delete
  2. berani betul klu ada student buat ucapan begitu...hishhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. student sekarang ramai yg berani. Lebih daripada ini pun ada kot ..... huhu

      Delete
  3. kreatif betoi hahaha untuk buat ketawa ok lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. berfikir luar daripada kotak.

      Yang lain tu dah macam biasa aje ....

      Delete
  4. haha..ni mesti kes cikgu lelaki tgh usha nak ngorat janda..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dapat janda tu kiranya hadiah hari guru paling bermakna bagi cikgu lelaki tu ..... haha

      Delete
  5. Replies
    1. Inilah kelebihan guru yg kita mungkin terlepas pandang ...

      Delete
  6. Assalamualaikum,
    Errrr....errr...errrr -----> salah masuk blog ka ni?
    Mmmmmmm patutpun...dah malam jemahat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum salam anyss,

      eh tak salah pun. Inilah dia blognya.

      entri petang Khamislah ni ....

      Delete
  7. Replies
    1. Aina tak nak jadi cikgu ke sementara nak tunggu kerja baru ni?

      Delete
  8. Dahsyat betuilah,
    Ucapan yang ganasss..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada org suka yg ganassss Kak Nanie .... ngeee

      Delete
  9. ke kang YB ni yg memandai je buat puisi ghiniii.. ammvoiii

    psst. psl BSN tuu wak menang RM150.00 je yee, bukan RM150k.. UHuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. syssss jangan cakap kuat2 ...

      RM150 tu pun kira rezeki jugak tu. Lepaslah tambang balik Johor esok. Boleh belanja anak bojo lagi tu ..... ngeee

      Delete
  10. Replies
    1. kalau sampai puas maunya tak untung ..... hikkss

      Delete
  11. Ni cikgu mana yg ajar dia buat ucapan macam ni? hahahaha...lawak hari guru yg nakal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini cikgu yg nak ngorat cikgi yg ajar agaknya .... hehe

      Delete
  12. Eeeee maluuuuuuuu nya nak baca ucapan tuuuuu

    Ni memang anak murid terlampau, melampaui ajaran cikgu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oopsss maaf ....

      Murid ni nakal sikit. Nak kena babab agaknya

      Delete
    2. Apasal tak boleh nak komen kat entri Batu 0 tu? .... huhu

      Delete
    3. kenapa??? boleh jer orang lain komen kat N3 saya tu YB

      Delete
  13. YB terlampau takde.. ehhee...!!!...

    kalau saya jadi cekgu tu kan...saya cakap...

    "ko nak sampai puas eyhh... pegi amek buku.. ko baca sampai puas sekarang...!!!.."

    eyhh... lupa saya budak skolah lagi kan..!!!

    nak g skolah.. kBai..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau CPL jadi guru saya rela jadi muridnya ..... hikksss

      Untung dapat cikgu LAWA dan tak pandai marah.

      Pelajar sekarang tak suka baca buku. Mereka lebih suka cari pengetahuan melalui internet ... hehe

      Delete
  14. Replies
    1. tapi jangan pulak tujukan kpd guru disiplin ...... niaya nanti

      hehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails