Thursday, April 4, 2013

Kisah Seorang Jurugegas


Lepas solat Asar aku nak bergegas ke PJ untuk jumpa seorang VIP bergelar Dato'.
Lepas tu nak bergegas ke Shah Alam ambil Atikah Hanna. Harap-harap sempat balik rumah dan ke surau sebelum Maghrib. Malam ini ada seseorang minta tolong bawakan satar untuk disedekahkan kepada para jemaah.

Lepas Isyak aku nak kena bergegas ke satu perbincangan dengan rakan bisnes.

Asyik bergegas ke sana ke mari.

Apakah kerja aku?

>
<
>
<
>
<




Jurugegas ...... hahaha

12 comments:

  1. Replies
    1. Tak dan nak gegas ke sana hari ni. Nantilah kalau saya ada lalu kat situ lain kali ....

      Delete
  2. Jurugegas? Nanti nak check kamus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jurugegas adalah org yg mahir memasang atau melaras bahagian2 mesin.

      Delete
    2. Err jurugegas tu sejenis pekerjaan ke? Ok, br tahu.. Sy ingat jurugegas adalah org yg terkejar2 melaksanakan tugas yg byk dlm masa yg ketat..?

      -m3

      Delete
    3. Yup jurugegas tu sejenis pekerjaan. Dalam BI dipanggil fitter.

      Delete
  3. heheheee...Saya pun ada kala pakai jawatan jurugegas juga....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali sekala takpe kot jadi jurugegas ni ....

      Delete
  4. dulu2 masa tgk pekerjaan JURUGEGAS saya mcm pelik
    skrg dah tahu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah kalau dah tahu sebab tak ramai org tahu apa kerja jurugegas sebenarnya .... ngeeee

      Delete
  5. Sila iklankan jawatan kosong utk PA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emak Adam dah ambik jawatan tu ..... hahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails