Tuesday, March 5, 2013

Kelebihan Lelaki Berusia Di Mata Para Gadis ...

Aku dapat komen ini daripada pembaca blog aku yang menggelarkan dirinya kucing untuk satu entri yang aku tulis tak lama dulu:


sya bercinta dgn lelaki yg tua dri sya 31 tahun...menang org lain agak pelik..tp ntah sya memang suka lelaki berumur..mereka lebih tenang,tak suka aktviti2 yg xbrfaedah, dan dpat bimbing saya utk dkatkn dri pada yg esa..org2 muda asyik nk seronok shj...ini my opinion laahh on Mengapa Sebahagian Gadis Lebih Suka Lelaki Berumur - the sequel
in response to kalo da namanya lelaki, belum dapat smuanya baik...tp kalo dah dapat.....no komen!!!! ehehehe, by ku-cit.


Apa yang dikatakan oleh Kucing itu ada betulnya w/pun dia memilih lelaki yang jauh lebih tua dari dirinya. Lelaki berumur banyak kelebihannya yang menarik hati gadis-gadis seperti Kucing ini.  Selain daripada kelebihan yang disebutkan oleh dia, ada lagi banyak kelebihan lelaki berumur ni.

Tiba-tiba aku rasa saham aku naik .... hahaha.

Tadi pagi semasa aku menghantar emak Adam ke pasar untuk membeli udang, aku sempat singgah untuk gunting rambut. Sekarang dah tambah ensem ..... ngeeee

22 comments:

  1. emmmmm......ehem...ehem....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagilah chance nak perasan kejap ..... hehehe

      Delete
  2. adakah ini berita baik atau tidak baik kepada abang tak tahulah .. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya rasa bergantung kpd niat dan cita-cita abang ..... hehe

      Delete
  3. hihi...bila dah bertambah hensem, saham makin meninggi la pas ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saham tinggi sangat ada yg tak mampu pulak nak miliki ..... hehehe

      Delete
  4. Suami orang atau lelaki yang berusia ni pandai ambik hati kita.....kalau bercakap lembut gigi dari lidah walaupun apa yang dicakap kan tu sebenar nya banyak bohong dari betul......tak gelojoh.....tak lokek untuk bagi hadiah2 yang mahal.....dan ada beribu ribu lagi jawapan.....kenapa saya cakap begini....sebab pernah ada pengalaman masa muda2 dulu.....bersyukur sebab tak meruntuhkan rumah tangga kaum sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelaki, tak kira suami orang atau bujang kalau nak memikat memanglah akan berusaha ambik hati si gadis. Ayat2 power, belikan hadiah mahal2 adalah sebahagian modal mereka. Hati gadis mana tak cair kalau sering digula2kan mcm tu dan dilayan mcm puteri.

      Tapi ada juga gadis yang sengaja memilih laki orang sebab dia tahu org yg lebih berusia ini kehidupannya dah stabil.

      Wal hasil, sendiri mau fikir ..... huhu

      Delete
  5. Hola YB!

    Makin encem ye... untunglah mak Adam! Ingat lelaki je ke saham naik bila dah berumur? Perempuan pun boleh tau! Sebab tu ada kes anak ikan/toyboy! hakhakhak... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Marya!

      Hari ni dah Khamis ke? Eh baru Rabu. Tak kisahlah .... sama aje. Memang untung emak Adam .... hahaha

      Perempuan sekarang pun ramai yg berjawatan tinggi dan kaya. Itu yang boleh bela anak ikan dan toyboy ... ngeee

      Delete
  6. Assalamualaikum,
    Mmmmmm mcm tak mau terlibat aje dengan ini cherita hu hu hu hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum salam anyss

      eh pernah terlibat ke sebelum ni ..... hahaha

      Delete
  7. Anak gadis kadang2 tertarik dgn lelaki kurang muda krn tebu yg ditanam di pinggir bibir + years of experiences... And there're men (certain) yg saje2 nak test their own market.. :)
    Somehow if they're doing it right & eligible + available for each other, it shouldn't be an issue (my 50 cent) !

    p/s : Well, the GE is just around the corner and the market is a bit upset recently unlike yours yg naik mencanak mcm property ehh..? ;)

    - m3

    ReplyDelete
  8. jap nak kira dulu..mmm....apeks 6 thn tua dari saya..5 tahun tua dari abang saya..setahun muda dari pak sedara,tua 8 tahun dari mak sedara......kira dapat laki tua juga ke?....ngeee

    ReplyDelete
  9. kalau saye, takat tua 10 tahun tu bole lg laa nak masuk dlm list. hohohohohoho

    ReplyDelete
  10. errrrrrmmmmmm......

    ada perempuan muda ikhlas sayangkan lelaki lebih tua..
    walaupon tau lelaki tu cuma main2kan dia...
    sebab dah ada famili...
    bukan sebab di sogok2 dengan barangan mewah.. sebab kalau perempuan muda tu nak boleh cari lebih dari itu..
    tapi hati tak boleh paksa... kalau dah kata sayang.. sayang la dia...
    dan lelaki bila dah tau perempuan tu sayang.. dia pulak jual mahal...

    ahh... abaikan... tapi ade kann..?!

    ReplyDelete
  11. Apa yang saya nak komen eh? Pasangan saya tua 5 tahun dari saya. Saya rasa itu munasabah.

    ReplyDelete
  12. salam pak yunos
    amboi suka benar ya topik ni..

    ada buruk baiknya..dpt org antik sbg suami. kena judge according to situation la..
    kalau yg antik mereput segala pun tak elok gak..termasuk tingkah laku nya..

    wasalam

    ReplyDelete
  13. selalunya org yg berani cakap mcm YB ni tak berani buat
    yg diam2 tu bahaya..
    buat mem YB..dont worry,kami yg baca pun boleh tahu betapa sygnya YB pada mem :)

    ReplyDelete
  14. untungla kang dh makin tambah hensemm.. ehheee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails