Wednesday, January 30, 2013

Wordless Wednesday: Janji Dicapati


Janji sedap, janji kenyang ....

29 comments:

  1. Replies
    1. Kepada peminat2 puri boleh berkumpul di angkasapuri
      pergi jumpa itu menteri

      hahaha

      Delete
  2. Mak mertua saya ajar....

    Kena mahir buat capati...
    Kuah labu special edition. Marbeles...haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh mak mertua najwa pandai buat capati? Dia belajar kat mana tu?

      Ok lain kali kalau saya pergi Penang bolehlah saya rasa capati dgn kuah labu special edition yg marbeles tu.

      Delete
  3. Replies
    1. Beli kat pasar tani pagi tadi .... ngeeee

      Delete
  4. Replies
    1. Tadi dah habis capati + keemaa daging tu emak Adam kongsi pulak dgn saya roti canai.

      Memang konyang ..... blurp alhamdulillah

      Delete
  5. Replies
    1. kalau mereka tak makan ni apam pun saya ada .... emak adam beli kat pasar tani tadi

      ngeeeee

      Delete
  6. pernah cuba capati dgn daging cincang di greenwood, sedap, tapi saya tak makan capati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau juliet tak makan capati macamana tahu yg di greenwood tu sedap? .... hikkss

      Kalau tak nak capati bolehlah makan donut mcm kts .... hehehe

      Delete
  7. Bestnya janji capati.... makchaq kalau capati, tosei suka... makan ja la.. buat tak reti.. he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org kata capati, tosei dan roti naan baik utk kesihatan sebab tak berminyak mcm roti canai atau roti bom.

      Semua ni mmg kami beli yg dah siap aje sebab tak pandai buat sendiri mcm makchaq jugak .... hehehe

      Delete
  8. lama x makan capati
    jumaat igt nak bekfes capati dulu sblum gi keje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena pergi makan cepat sebelum PRU13 ni.

      eh ada kaitan ke? hahaha

      Delete
    2. ada kot..nanti rega capati naik.keh keh keh

      Delete
    3. haruslah tu sebab biasanya sebelum PRU harga barang dikawal biar tak naik. Tapi lepas PRU banyak barang yg akan naik dgn alasan dah lama tak naik sedangkan harga dunia dah naik .... huhu

      Delete
  9. Saya mahu. Tapi yang percuma. Kan ker itu umpannya sebelum janji menjadi capati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak yg percuma kenalah cari sponsor. Saya boleh belanja cendol seperti yg dibincangkan sebelum ini.

      Delete
  10. Replies
    1. sampai hati GB cakap mcm tu ..... huhu

      Delete
  11. Replies
    1. Tak nak makan nasi ke malam ni? ngeeee

      Delete
  12. Saya mula2 ingat lempeng dan sambal tumis....bila tengok komen semua nya cakap capati......janji di capati lah kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lempeng takde pagi tadi tapi sambal tumis ada. Capati itu beli kat pasar tani.

      Janji dicapati janji ditepati .... cewah

      Delete
  13. sy suka jga makan capati..kalau mamak penang sy sebut kuah daging cincang diorang taktau.kena sebut kuah kima:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails