Thursday, August 2, 2012

Nak Malam Jumaat Saja, Terus Baik ....

Terima kasih yg ambil berat dan yang mendoakan aku cepat baik dari demam.  Keprihatinan itu membuat aku terpanggil untuk menghapdet status aku. Jarang aku buat 2 entri dalam sehari sebelum ni.

Alhamdulillah aku dah boleh dikatakan sihat. Suhu badan dah normal dan batuk juga berkurangan. Nak malam Jumaat ni semua sistem berjalan lancar. Bolehlah menjalankan aktiviti2 yg sepatutnya ....

di antaranya:

jiran aku mengadakan majlis berbuka di surau,
nak solat terawih mcm biasa
nak ikut tadarus di surau selepas moreh
dan lain lain lagi.


(yang dll itu kalian agak2lah sendiri ... hehehe)

13 comments:

  1. Replies
    1. Salam Ramadan dan selamat berkenalan.

      Selamat berbuka puasa.

      Delete
  2. dah sihat ye..itu tandanya berkat malam jumaat dak gitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dah sihat. Macam2 dapat dilakukan malam tadi. Memang berkat betul malam Jumaat .... ngeeee

      Delete
  3. lg pun esk hari jumaat nak pergi solat jumaat pulak kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah hari ni nak pergi solat Jumaat. Mungkin saya solat di kampung saya nanti.

      Delete
  4. nak tahu apa aktiviti sya mlm jumaat ni haaaa...buat kek pelangi karemal dgn abang ariq lg 30 minit tahulah jd ke tidak kek tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bgtahu kek tu tidaklah jadi huhuhuhu nangesss...
      kiranya kek tu pertama dan terakhir tak mou buat dah

      Delete
    2. Baru nak minta sikit utk buat berbuka petang nanti dah tak jadi pulak kek pelangi karemal tu.

      Janganlah cepat putus asa. Cubalah lagi. Kot lepas ni berjaya pula. Mesti happy abang ariq.

      Delete
  5. alaaaaa......

    tak boleh nak injek ubat demammmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe selamat.

      ps - saya kalau kena injek takut tapi menginjek takpe ..... hahaha

      Delete
    2. CISSSSSSSSSS ..........

      :p

      Delete
    3. alaaa org yg kena injek tu pun suka aje ..... lalala

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails