Friday, August 3, 2012

Cukup ke Kucup?

Tadi petang sambil buat kerja sikit2 aku curi2 BW. Semasa aku nak komen kat salah satu blog itu entah macamana aku tertaip perkataan "Kucup" sedangkan sebenarnya aku nak taip "Cukup".  Masa itu memang aku mamai2 kerana mengantuk. Maklumlah malam semalam tak berapa cukup tidur. bila malam Jumaat aje tak cukup tidur, bila tak cukup tidur aje malam Jumaat  

Nasib baik belum sempat aku tekan kekunci ENTER aku tersedar.  Cepat2 aku betulkan. Kalau tak, tak tahulah apa reaksi blogger tu.  Dahlah tu, dia tu isteri orang.

Kalau anak dara takpelah jugak .... hehehe

Oklah tak boleh nak tulis panjang2. Aku masih mamai sebab tak jadi tidur petang ni.  Jangan masa terawih nanti aku tidur sudahlah .... huhuhu

24 comments:

  1. Assalamualaikum,
    blloger Anak dara pun kena kesah jugak...kang terjun tingkap terkejut ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum salam,

      Eh sampai sanggup terjun tingkap ke? Bukan saya sengaja pun ... ngeee

      Delete
  2. bulan pose ni plak nak teringat bab kucup mengucup..bahye tu YB

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak teringatpun tapi itu tindakan separa sedar ..... hehehe

      Delete
  3. Asal malam jumaat je YB pun mula lah tersalah taip ya, ish ish ni mesti ingat nak berkucup je dengan mak adam, puasa lah tolong control2 sikit nafsu nafsi ni lagi pun awak bukan pengantin baru tapi pengantin basi jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersalah taip tu bukan pada malam Jumaat tapi petang Jumaat (petang semalam).

      Apa kelas setakat berkucup dgn emak Adam. Mestilah lebih lagi daripada itu ... (hah ambik ko hahaha). Pengantin mungkin basi tapi kasih sayang tetap segar ..... cewah

      Delete
  4. hehehe...dah tahu mamai nak jugak online tido sajelah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tu ada kerja sikit nak buat ...... (alasan) ngeeee

      Delete
  5. td terawih leno tak?kalau leno ada x aksi mcm entry DZ ?boleh tido masa khtubah:-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terawih segar aje sebab saya duduk saf paling depan. Malu ooo kalau tertidur di saf pertama tu.

      Delete
  6. Replies
    1. terima kasih kerana memahami..... cewah

      Delete
  7. YB demam2 pun masih igt nak kucup2... hati2 kang kurus pahala puasa hehehehee... semoga YB dan anak beranak lekas sembuh daripada demam yang melanda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demam saya dah baik menjelang malam Jumaat tu.

      Bukan pasal ingat nak kucup tapi mungkin jari hantu saya yg sebelah kanan yg digunakan utk menaip huruf K lebih cepat daripada jari hantu sebelah kiri saya yg digunakan utk menaip huruf C (saya guna kesemua jari utk menaip seperti yg dilakukan oleh professional typist ngeee). Hantu betullah jari tu!

      Terima kasih kerana mendoakan kami sekeluarga.

      Delete
  8. Abang YB ni jaaaahhhaaattt...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ish mana ada jaaaahhhaaattt....... nakal sikit2 aje kot

      hehehe

      Delete
  9. masa menaip sure tengah ingat yang kisah malam Jumahat :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ingat yg kisah malam Jumahat tentu lebih brutal yg ditaip .... hahaha

      Delete
  10. heheheheeee...
    bukan blog saya..
    tak apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't be too sure.

      Mungkin satu hari nanti tersilap taip kat komen awak pulak ...... keh keh keh

      Delete
  11. amboi...nak kucup hajarul aswad ye YB? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dapat kucup hajarul aswad alhamdulillah. Tapi mcmana nak dapat kucup kalau saya tak ke Masjidil Haram .... huhuhu

      Delete
  12. hahah bahaya sungguh..lain kali kalu mami sila jgn bw.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih di atas nasihat awak tu. Betul tu. Kalau mamai eloklah tidur atau rehat aje ..... huhuhu

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails