Tuesday, April 10, 2012

Dress Cantik Pada Harga Cantik

Hari ini buat julung kalinya ada org menyewa ruang iklan di blog aku ni.

Sila lihat di sebelah atas blog ini dan klik utk mengetahui kandungannya.

Aku dah klik dan aku dapati ianya menawarkan pakaian wanita yg cantik2.  Aku nak cakap banyakpun tak guna.  Korang tengoklah sendiri.

Mana tahu bila dia dapati banyak trafik datang dari iklan dia di blog aku ni, dia akan sambung tempoh iklan tersebut.

Konsepnya korang tolong aku, dia juga akan tolong aku.

Aku ni bila pula nak tolong orang lain?  ..... hehehe

16 comments:

  1. tah nya..blog kaklong tak ada pun yg sudi nak dtg @ letak iklan...huhuhu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau belum ada yg sudi letak iklan letak ajelah iklan nuffnang tu .... hehehe

      Delete
  2. skrg blog yb dah terkenal..sampai ada org sudi taruk iklan...hebat yb ni erk...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya skrg saya lebih banyak habiskan masa di fb. Tapi bila tengok masih ramai yg datang ke blog saya, semangat utk terus berblog tak jadi padam .... ngeeee


      Taklah hebat mana jika dibandingkan dgn blogger2 lain yg lebih hebat.

      Delete
  3. Replies
    1. terima kasih bagi pihak pengiklan.... hehehe

      Delete
  4. wah sudah ada peningkatan .. abang baru ada separuh peningkatan i.e pening !

    ReplyDelete
    Replies
    1. separuh peningkatan tu pening ek? Kalau peningkatan penuh 2x peninglah nampaknya bang ... hehehe

      Delete
  5. otak bisnes tu bisnes jugak. berapa sewa tapak iklan tu yb?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ini bisnes kecil2an aje utk permulaan ni. Nanti kalau ada sambutan bolehlah diperluaskan lagi....


      Tak boleh beritahu kat sini kadar sewanya. ... hehehe

      Delete
  6. Saya pun letak iklan nuffnang je...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iklan nuffnang tu pun ok juga kalau dah takde yg lain .... ngeeee

      Dah berapa kali cash out?

      Delete
  7. Wah wah sudah ade side income lain~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru nak mula menyewakan tapak. Duit susu adam pun tak lepas lagi .... ngeeeee

      Delete
  8. tahniah perkembangan yg menarik
    cayokkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebetulan ada yg berminat nak mengiklankan barangan mereka di blog saya ni.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails