Wednesday, July 13, 2011

Pengunjung Ke 111,111

Semalam bila melihat site meter, aku tahu hari ini akan ada pengunjung yg akan menjadi pengunjung ke 111,111 ke blog aku. Boleh saja kalau aku nak buat kontes seperti mana yg aku lakukan semasa jumlah pelawat hendak mencapai 77,777 tak lama dulu. Tetapi mengenangkan hadiah kepada pemenang kontes tersebut baru saja dapat aku berikan kpd pemenangnya iaitu Zino beberapa malam yg lepas semasa kami pertama kali bertemu, maka niat aku nak adakan kontes kali ini terbantut. Aku risau kalau kali ini hadiah hanya dapat disampaikan selepas Raya pula huhuhu. Kena pula pemenang adalah seorg wanita. Lagilah segan nak jumpa. Kalau minta alamat utk aku poskan hadiah mungkin dia tak kasi seperti salah seorg pemenang awal kontes aku dulu.

Pagi ini bila aku masuk blog aku ternyata pelawat telah mencecah 111,111. Lihat gambar di bawah ni. Dan aku rasa akulah pelawat itu! hahaha

27 comments:

  1. eh.. eh.. first komen kah??


    KTS lom bangun tido lg ke??
    kuikuikui!!!!

    ReplyDelete
  2. kakngah,

    Kalau saya buat kontes, mahu kakngah menang ni. Tapi kena masuk awal sikitlah hehehe

    ReplyDelete
  3. kakngah lagi,

    Ya hari ni kakngah first.

    Rasa saya kts kena panggil oleh bos nya utk pergi klinik gigi. Buat gigi palsu yg baru utk bos hehehe

    ReplyDelete
  4. pB -> 111 123


    lawa gak nombor tu

    ReplyDelete
  5. pB,

    kejap aje dah 12 org.

    lawa nombor tu mcm pB jugak hehehe

    ReplyDelete
  6. kalaulah nombor tu bernilai ringgit... kayo!

    ReplyDelete
  7. ermmm...bukan rezeki kaklong....!huhuhu!

    ReplyDelete
  8. ~mrs azmi~,

    kalaulah nombor tu bernilai ringgit bolehlah saya buat bayar kilang2 yg masih saya hutang tu huhuhu

    ReplyDelete
  9. kaklong,

    eh janganlah sedih. Takde kontes pun kali ni.

    Saja aje kakngah eksen dpt first tu hehehe

    ReplyDelete
  10. YB kasi saya je hadiah, tak payah buat kontes..sepantas kilat saya dtg ambik...ngeeeeeeee

    ReplyDelete
  11. bagi hadiah kat diri sendiri le jawabnye. hihi~

    ReplyDelete
  12. YB,

    mintak hadiah dgn Najib.

    Dia kan suka sgt dengan no 1.

    1Malaysia!

    ReplyDelete
  13. Daddy Ziyyad,

    Kalau saya bagi hadiah kat DZ nanti yg lain kecik hati. Mcm baru2 ni bila saya bagi hadiah kat Zino saya juga bagi cenderahati kpd Riz Ardy yg ada bersama kami malam itu sebagai balasan kerana dia dah dua kali beri saya buah tangan. Tapi bila dia tayangkan pemberian saya di fb nya, dah ada pula yg minta benda yg sama huhuhu

    ReplyDelete
  14. gadisBunga,

    saya tunggu hadiah dari emak Adam hehehe

    ReplyDelete
  15. zoul dahan,

    Memang ada terlintas di fikiran nak minta Najib bagikan hadiah kpd pemenang kontes 111111 ni kalau saya buat hari tu. Tapi bila tahu dia ke luar negeri langsung padam niat tu.

    Apapun saya rancang nak jumpa dia tak lama lagi. Ada hal nak citer ngeeee

    ReplyDelete
  16. ibuintan,

    tak pemes mana pun. Tapi saya hargai persahabatan dgn kawan2 di blog ni.

    ReplyDelete
  17. siapa pemenang kontes awak yg tak bagi alamat tu? ish ish ish. hadiah pun tak nak ke?


    :P

    ReplyDelete
  18. Tak ada kontes pun boleh beri hadiah kan? Kerana Rasulullah menggalakkan umatnya saling memberi hadiah.. Tahaddu tahabbu. Kalau nak hadiah tu jadi amal yg berganda-ganda beri masa Ramadhan...bulan pahala bonus kan YB.

    ReplyDelete
  19. kts,

    Sudah gaharu cendana pula,
    Sudah tahu bertanya pula

    Ok saya simpan sampai raya ni. Kalau tak dituntut, kira halallah.

    ReplyDelete
  20. juliet,

    Saya pun. Tapi kawan kita tu menang hadiah tak nak claim pulak.

    ReplyDelete
  21. Ate,

    Betul apa yg awak cakap tu.

    Di antara hadiah yg baik di bulan puasa ialah memberi makan org yg berpuasa. Bolehlah kita buat majlis berbuka utk kawan2. Tahun lepas ada juga saya jemput kawan2 tapi masing ada komitmen lain huhuhu

    ReplyDelete
  22. Salam..saya yg ke 111,249...lama dah tak tinggal komen kat sini...bz memanjang....

    ReplyDelete
  23. nurazzah8,

    Wsalam. Skrg ni mmg ramai yg bz. Saya pun dah kurang masa utk BW. Ada ketikanya komen2 dari kawan2 pun tak sempat nak balas.

    Pengunjung pun dah berkurangan skrg. Kalau pagi tadi 111,111 skrg baru 111,267. Setakat 156 saja.

    ReplyDelete
  24. ala bukan rezeki saya, sekarang tengah marathon blog YB sbb dah lama tak baca dan komen.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails