Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday - Sanggupkah Anda?

Kencing sambil diperhatikan oleh ikan-ikan?

27 comments:

  1. cop!!! tak sanggup kata enariq
    hehehehehe..

    ReplyDelete
  2. cop!!! kata enariq lagi
    ayah tak ajar kencing berdiri, ayah kata tak baik

    ReplyDelete
  3. persoalannya sekarang :

    adakah ikan tu sanggup tengok anda kencing?

    ReplyDelete
  4. Eja no 2,

    Opocot mak kau hehehe.

    Cepatnya sampai utk mengecop tempat.

    ReplyDelete
  5. Eja no 3,

    enariq kecil lagi takkan tak sanggup? Uncle lihat ada org2 dewasa sanggup melakukannya. Gambar mereka pun ada uncle rakamkan cuma tak sanggup nak siarkan hahaha

    ReplyDelete
  6. Eja no 4,

    Itu yg betul. Kalau boleh jgn kencing berdiri. Nabi ajar bila kencing kenalah cangkung.

    ReplyDelete
  7. Eja no 5,

    Giler kuasa nampak? Biasanya org cop sampai 4 aje. Kalau tak caya cuba tanya kts ni hehehe

    Apapun tahniah kerana berjaya menjadi yg pertama hingga yg kelima malam ni.

    ReplyDelete
  8. kts,

    Jawapannya: Bergantung pada saiz

    hahaha

    ReplyDelete
  9. hhhmmmmm........

    suruh kencing dalam akuarium tu ker?

    ReplyDelete
  10. entahlah .. tengok keadaan. kalau dah nak terkucil sangat, sanggup kot !

    ReplyDelete
  11. ditujukan khas untuk kau lelaki....hihihi!

    ReplyDelete
  12. zonaku,

    Bukan dlm akuarium tapi di cermin tu. Biasanya kencing di dinding dari jubin atau kepingan keluli tahan karat.

    ReplyDelete
  13. al-lavendari,

    masalahnya lepas kencing takde tempat nak cebok huhuhu

    ReplyDelete
  14. kaklong,

    Kalau kaum wanita nak cuba, bukan setakat ikan yg nak tengok tapi ada juga kaum lelaki yg masuk dlm akuarium tu hahaha

    ReplyDelete
  15. ...wrong place to put up the sticker!

    P/s nasib baik anak2 tak ikut ...kes naya btul kat ikan2 tuuu

    ReplyDelete
  16. tak pasal2 ketumbit mata ikan tu...

    ReplyDelete
  17. hazeleyed lady,

    Its not wrong. It was done on purpose.

    Memang situ tempat buang air kecil. Cuba perhatikan sebelah kiri bawah gambar tu. Ada saluran utk air keluar. In fact, sepanjang cermin tu tempat buang air hehehe

    ReplyDelete
  18. kakngah,

    lawaklah kakngah ni. Ikan mana ada kelopak mata hehehe.

    Sebenarnya saya risau ikan tu melompat keluar bila melihat ada sesuatu depan mereka lalu digigitnya benda tu hahaha

    ReplyDelete
  19. ini mesti luar negara


    kat Malaysia ni , belum lagi ada yang sanggup , rasanya lah

    ReplyDelete
  20. pB,

    Percaya atau tidak, ini di Malaysia! Saya ambil gambar ini minggu lepas selepas saya makan di tempat tu.

    ReplyDelete
  21. sian ikan2 tu kena dera...penderaan penglihatan dan mental.. :)

    ReplyDelete
  22. Anaa,

    Mungkin kena dera dan mungkin ikan2 itu juga suka sebab dpt melihat sesuatu yg tak semua haiwan lain dpt lihat hehehe

    ReplyDelete
  23. pengsan nanti ikan ikan tu tengok kemaluan orang yang kencing kat dalam ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails