Thursday, March 10, 2011

Macamana PM Balas Komen Rakan FB Beliau

Selain Upin dan Ipin yg mempunyai hampir 2 juta rakan fb, PM kita adalah antara org yg paling ramai rakan fb di negara kita ini. Beliau kata beliau balas sendiri komen dari rakan2nya. Tak mainlah suruh machai jawab

Beliau 'mencuri' masa yg terluang di antara mesyuarat atau ketika dalam perjalanan.

Ada drebar mcm PM tu bolehlah.

Ini kisah aku semalam yg tiba2 dapat komen mencurah2 macamlah banyak sangat gara2 hari lahir aku.

Terima kasih kpd semua rakan2 yg memberi ucapan dan mendoakan aku dan keluarga. Ucapan datangnya bukan saja dari bangsa kita Melayu dan Jawa tapi dari bangsa Cina dan India juga. 1Malaysia wei.

Aku nak kongsi ucapan dari tijah yg femes ames kat blog tu. Sesiapa yg tak tahu nama sebenar dia, inilah nama dia mengikut IC.

happy bday bang. all the best for everything.
12 hours ago · · · See friendship


    • Yunus Badawi Thanks tijah.

      Friday nanti kita calling2
      12 hours ago ·
    • Yusnirafiza Yusof okes. no problem. hahah. tadi aku rasa sbb bday ko maka line terus offline. dia suh ko berehat tu.
      12 hours ago ·
    • Yunus Badawi Ingat ko tak bayar bil tadi hehehe
      12 hours ago ·
    • Yusnirafiza Yusof hahahaa. akak masak spesyel ke niari?
      12 hours ago ·
    • Yunus Badawi Dia masak mcm biasa. Tapi biasa dia tetap spesyel bagi saya ahaks
      12 hours ago ·
    • Yusnirafiza Yusof cehhhh. ayat power. ok la bang. nanti calling2 jumaat aa. aku nak mendobi jap. hahah


Semalam kami takde dinner di luar. Emak Adam minta maaf (tak perlu minta maaf sebenarnya) dan beritahu aku kita makan masakan dia saja. Tak rasa seronok nak dinner kat luar kerana anak sulung dan kedua kami takde di rumah.

Tak payahlah aku tunjukkan apa yg dia masak takut ada yg terasa lapar pagi ni. tak ambil gambar yg sebenarnya hahaha

31 comments:

  1. jeles ni..chat dengan tijah jer....!

    ReplyDelete
  2. memntang la kaklong ni tak femes!
    huhuhu....!!!!

    ReplyDelete
  3. wakakak. jahat la lu bang reveal gua kat sini. kang najib add aku frenlist caner??? jenuh aku nak menjawab ngan kat rosmah.

    ReplyDelete
  4. YB...sesekali letaklah gambar makanan yang dimasak oleh mak adam... dptlah jugak kita idea untuk masak arini...

    Pepagi lapar takpe... boleh makan ..memalam tak boleh...dilarang...

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir yang ke barapa tu YB.. ?

    ReplyDelete
  6. kena belajar dgn PM macamana dia bahagikan masa .. saya komen yang ntah berapa ketul pun, berejam baru dapat balas.

    ReplyDelete
  7. Rahsia PM jawab FB senang aja YB.

    Selain dia jawab masa senggang/dalam kereta, sebahagian FB tu kak rosmah yg tolong jawab..sebab dia byk masa senggang (selain shopping)...




    ~hihihihi

    ReplyDelete
  8. Ampunnnnn..missed d bus!

    Happy belated bday wahai YB!!

    ReplyDelete
  9. kak long,

    nak chat dgn kak long tapi kak long selalu sibuk. Nanti bila ada time bolehlah kita sembang

    ReplyDelete
  10. kak long,

    Siapa kata kak long tak femes? Pengikut kak long pun dah dekat 400 org ngeeee

    ReplyDelete
  11. Tijah,

    Aku tak rasa najib masuk blog aku ni. Jadi ko jgn risau dia add ko kat friendlist dia.

    Kalau org lain add aku tak tahulah. Tambah femes lah ko lepas ni hehehe

    ReplyDelete
  12. aNIe,

    Ada juga sebelum ni saya letak gambar makanan yg emak Adam masak. Masa blogger datang beraya dulu pun ada gambar masakan emak Adam.

    Atas permintaan kak Anie nanti saya cuba tempek gambar kat n3 akan datang kalau citer pasal makanan.

    Sesiapa yg baca waktu malam tu nasiblah kalau terasa lapar hehehe

    ReplyDelete
  13. PM malaysia mmg hebbbbaaatt. sbb ada isteri yg hebbbbaaattt!


    :D


    nak jd hebat, kena ada isteri taua isteri2 yg hebat.

    hikkssssss

    ReplyDelete
  14. Eja,

    Tak boleh bagi tahu kat sini. Nak buat mcm artis - umur rahsia hahaha

    ReplyDelete
  15. al-lavendari,

    Abg boleh tahan juga sebab dapat membalas komen yg berapa ketul tu w/p mengambil masa berejam.

    Saya ni terkial2 nak cari masa yg berejam utk membalas komen saya yg kurang ketulnya dari komen kat tempat abg tu huhuhu

    Penjodoh bilangan bagi komen ketul ke bang? hehehe

    ReplyDelete
  16. Alimaz- Kembara Terasing,

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  17. Daddy Ziyyad,

    Oh itu rahsianya. DZ pernah ke dapat balasan komen dari kak rosmah? Dia cakap apa ek? hehehe

    ReplyDelete
  18. sally,

    Bas dah penuh pun semalam. Tapilah datang hari ni naik bas lain hahaha

    Thanks Jaja.

    ReplyDelete
  19. kts,

    Tak sangka awak kenal baik dgn abg najib dan kak rosmah. Bolehlah bawa saya jumpa mereka.

    Terima kasih kerana berkongsi petua utk menjadi hebat.
    Kalau awak nak jadi hebat kena ada suami yg hebat juga. Dah jumpa ke? ngeeee

    ReplyDelete
  20. amboi YB suka betul ye sbb ramai kawan2 ingat nak ucapkan selamat hari jadi, kena ucapkan terima kaseh kepada pencipta fb sbb tanpa dia mungkin kita pun tak tahu bila hari jadi yb.

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum..

    saya terlambat nak wish selamat hari lahir untuk YB..semoga YB senantiasa dirahmati Allah SWT..keep on blogging....

    ReplyDelete
  22. sharifah rosidah,

    Suka ada, mencabarpun ada bila dah banyak sgt dpt ucapan tu. Mencabar bila nak membalas semua ucapan tu.
    Sebenarnya bukan hanya di fb saya dpt ucapan. Kat blog ini pun ada, sms pun ada selain dari yg call atau face to face.

    Yg cipta fb ni dah kaya raya.
    Apapun saya ucapkan terima kasih jugalah kat dia tu.

    ReplyDelete
  23. sahrom,

    waalaikum salam.

    Terima kasih w/p lambat sehari. Org putih kata better late than never.

    Selagi ada kekuatan dan kemahuan insyaAllah saya terus berblogging

    ReplyDelete
  24. kts,

    Tahniah!!!

    eh awak tak bagi tahu saya sebelum ni ya. Siapakah lelaki yg bertuah itu?

    ReplyDelete
  25. tapi yb jawab komen fb saya. terima kaseyyyy...! :D

    ReplyDelete
  26. gadisBunga,

    Semalam jenuh saya menjawab komen kat fb. Itu sebab komen awak pun saya jawab.

    Tapi komen kat blog semalam tak sempat nak habiskan jawab huhuhu

    ReplyDelete
  27. dah kenyang makan nasik goreng, insyaAllah tak lapo tengok makanan... tapi terliur tu mungkin... Haha :P

    ReplyDelete
  28. terimalah salam dan ucap selamat hari lahir dari IE..



    diringi doa agar YB berada di dalam golongan insan yang disayangi, beruntung dan bahagia...bla bla bla

    ReplyDelete
  29. PM bukan setakat balas msg kat FB.. malahan staf 1Malaysia siap call bagi tau minta maaf kerana tak menjemput aku (aku daftar utk hadir) ke satu majlisnya dan berjanji akan menjemput di majlis lain

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails