Monday, March 22, 2010

Berronggeng Di Shah Alam

Pagi ni aku akan ronda2 di Shah Alam. Mula2 hantar Atikah ke UiTM. Lps tu ke SUK,MBSA & Komplek PKNS
Ok,aku gerak dulu
Sent via BlackBerry from Maxis

28 comments:

  1. kalau jumpa sepat ronggeng, beli le barang 5 kilo.

    ReplyDelete
  2. ekekeke...

    dah lama saya tak guna perkataan RONGGENG !

    ReplyDelete
  3. asal usul ronggeng..

    err nantilah CP buat entry kat blog CP pasal asal usul ronggeng..

    ReplyDelete
  4. ish ish...
    enteri ni pendek je..tapi buat sy terharu , sendu , terusik memori lama tempat beRONGGENG !!!

    ReplyDelete
  5. selamat beronggeng dari orang yang tak ada BB !

    ReplyDelete
  6. Ronggeng..adalah jenama sejenis Motorsikal yang dikeluarkan di Vietnam..

    ReplyDelete
  7. amboi... sejak-sejak ada blekberi nih kannn... Mueheheheheheheh :P :P

    ReplyDelete
  8. sempat lagi beronggeng yea..

    ReplyDelete
  9. One Zaba,
    Sepat ronggeng tak jumpa. Sepat siam bolehke?

    O,
    Nak buat mcmana nak cari rezeki huhuhu
    Dari SA td kena ke TNB Port Klang. Kejap lg meeting di PJ seblm ke kilang di Sg Buloh.

    Mujur ada BB ni hehehe

    ReplyDelete
  10. nk menyohor berihitam ler nih....

    :P



    .

    ReplyDelete
  11. komenku sama cam tasek,ehehehe.

    ReplyDelete
  12. Salam YB.....

    Apa khabar? Sihat ke?
    Lama tak b`tandang dan b`dengdang di sini.

    :)

    ReplyDelete
  13. salam YB...

    kat kampong ummi ronggeng tu nama sejenis ikan ..ikan sepat ronggeng . he he he

    ReplyDelete
  14. LiNda,
    lepas ni bolehlah selalu2 gunakan perkataan itu hehehe

    Che'Pit,
    ini ada kena mengena mcm asal usul terkejut beruk tu jugak ke? ngeh3x

    ikan emas,
    Tempat jatuh lagi dikenang .....awak graduan UiTM ke?

    ReplyDelete
  15. pB,
    terima kasih banyak2 kerana belanja saya lunch semalam. Air dia mmg kick hehehe

    al-lavendari,
    takde BB pun boleh berronggeng bang. Abg kalau nak jgn kan BB lebih dari tu pun mampu ngeeee

    relevan,
    ya ke? Ada kawan saya ajak ke Vietnam tapi kalau sekadar nak tengok ronggeng tu tak berbaloi rasanya muahaha

    ReplyDelete
  16. syah,
    semalam tak mengadap laptop sbb sibuk di luar. Mentelah dah ada BB tu uploadlah n3 satu ni ngeh3x

    Rozita,
    kerja2 jugak, kalau sempat berronggeng apa salahnya. Semalam sempat lunch dgn kawan blogger gara2 n2 ni. Kira ok lah tu hehehe

    ReplyDelete
  17. k'eja,
    eh mesti......

    All work and no play make Jack a boring person hehehe

    Alimaz - Kembara Terasing,
    dah terlebih ronggeng semalam sampai naik letih. Habis perbincangan hal surau malam tadi pun dah pukul 12:45 mlm huhuhu

    ReplyDelete
  18. Mak Su,
    penat saya tunggu tapi nape tak menyusul? huhuhu

    Hari ni saya ke Kajang. Kalau sempat jom kita berronggeng kat sana pulak hehehe

    tasekM,
    elee jeles lah tu... hehehe

    ReplyDelete
  19. juliet,
    ni sorang lagi....

    Aku cadangkan bila ko bertunang esok, ko minta bakal suami ko hadiahkan blackberi satu. Jgn dia hantar ko strawberi satu bakul dah lah wakakaka

    (jgn marah lama aku nak bergurau dgn ko. Rindu lak rasanya hehehe)

    MENTIBANG,
    taklah hebat mana. Nak menaip pun aku terkial2 sbb keyboardnya kecik. Itulah sbb aku tak dpt balas kebanyakan komen semalam hehehe

    ReplyDelete
  20. Catwoman,
    wsalam

    Aku alhamdulillah sihat setelah mengalami sakit perut yg teruk Ahad lepas kerana keracunan.

    Haah lama ko tak dtg sini sejak ko ke negara kangaroo tu. Kalau ada masa tu jenguk2lah sini.

    ummi,
    wsalam.

    Ada lagi ke ikan sepat ronggeng kat kg ummi? Kat kg emak Adam ada jugak lagi tapi kecik2 sbb org buat sawah 5 kali dalam masa 2 tahun. Tak sempat nak besar ikan sepat ronggeng tu. Kiranya tak sempat nak berronggeng lah ikan 2 tu hehehe

    ReplyDelete
  21. lupa aaar nak pergi PKNS... hmm...

    ReplyDelete
  22. NL,
    semalam saya ada di Kompleks PKNS sehingga pukul 12 tghari sebelum berkejar ke Port Klang. Belum rezeki kita nak jumpa agaknya huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails