Tuesday, March 23, 2010

Nak Beronggeng Lagi

Semalam puas aku beronggeng di Shah Alam seperti yg aku catatkan di n3 aku semalam. Alhamdulillah sebahagian kerja yg dirancang dapat dibereskan kecuali berjumpa dgn pegawai MBSA kerana aku terpaksa berkejar ke TNB Pelabuhan Klang setelah mendapat panggilan telefon dari pegawai TNB utk mengambil surat kelulusan bagi sambungan bekalan ke projek kami di sana.

Dari Port Klang aku singgah semula di Shah Alam utk lunch. Ada blogger sudi belanja aku - terima kasih daun keladi.

Lepas solat di surau Seksyen 19, aku ke PJ utk meeting sehingga pukul 6 ptg. Memandangkan hari dah petang, rancangan melawat kilang perabot di Sg Buloh terpaksa ditangguhkan.

Hari ni nak beronggeng lagi sebab rasa seronoklah pula. Pukul 12 tghari ni nak ke Nilai berjumpa dgn seseorg yg aku belum kenal. Dia kata nak bincang projek kilang dia di Pahang. Well let's hear what he has to say

Lepas tu aku nak ke MPKj. Memang aku dah rancang dari petang Jumaat lepas lagi nak ke Majlis berjumpa pegawai di sana berkenaan cadangan pembinaan stesen minyak baru di sana. Agak lama aku tak ke MPKj. YDP pun dah tukar skrg. Kalau yg dulu tu aku biasalah. Bila raya mesti pergi rumah terbuka beliau. Pegawai2 di sana pun ramai yg dah bertukar walaupun ada juga muka2 lama yg masih kekal. Tak apalah. Untung2 dapat kenal org baru dan menyambung perhubungan yg terputus dgn yg lama.

OK aku nak sambung buat kerja ni.

psst - mana2 rakan blogger yg ada di sekitar Nilai atau Kajang dan kawasan2 yg sewaktu dgnnya bolehlah roger aku hari ni. Jom kita pekena satay kajang.

26 comments:

  1. kita pekena satay kajang kat melawati je....hahahah

    blom berkesempatan nak bersua ngan YB

    ReplyDelete
  2. Yang takde kat area tu pun teringin gak nak pekena satay kajang... Nanti YB beli bungkus bawak sini ye?? Muahahahahahah :P :P :P

    ReplyDelete
  3. pstt..wahai blogger yg berkenaan, YB dah ajak tu..satay kajang
    YB blaje tau..

    ReplyDelete
  4. ~O~,
    satay kajang kat Melawati tu satay Yunus kan? hehehe

    Satu hari nanti jumpalah juga kita, insyaAllah.

    syah,
    satay kajang sedap makan panas2. Jadi kena makan kat situ ngeeeee

    ReplyDelete
  5. citahrudin,
    alaa nak lepas tension. esok ada 2 meeting. Tak boleh beronggenglah esok huhuhu

    Rozita,
    sesiapa nak rasa satay free calling2 lah saya. Saya dah nak keluar ni.

    ReplyDelete
  6. aku tak berada di sekitar Nilai atau Kajang, tapi kalu ko nak belanja makan satay kajang,takde hal punyer.hihi

    ReplyDelete
  7. jgn lupa ajak pB kalau nak g makan satay tuuu

    ReplyDelete
  8. Salam Yb...sila datang Jerantut bawa Satay Kajang Buleh?..

    ReplyDelete
  9. takpe, saya ada oven, boleh panaskan... hahahahah :P :P :P

    ReplyDelete
  10. satay wak disini pun ok juge :P

    ReplyDelete
  11. Ms Lilies,
    jom saya belanja.

    Penyuk,
    aku pun no hal nak belanja ko satay walaupun ko tak berapa di Nilai atau Kajang cumanya mcmana nak hantar ke tempat ko tu kalau aku tak ke sana ngeh3x

    ReplyDelete
  12. sungguh seronok beronggeng,

    salamm,

    ReplyDelete
  13. pB,
    waktu time makan awak tadi saya masih di Nilai. Mcmana nak ajak pergi makan satay?

    Lain kali kita makan satay kat Awan Besar aje lah hehehe

    Mak Su,
    penat saya tunggu hari jugak tapi nape maksu tak muncul? huhuhu

    ReplyDelete
  14. relevan,
    wsalam.

    alamak tak tahu bilalah saya nak sampai Jerantut lagi. Bila2 saya nk ke sana saya cuba cari satay kajang yg ori utk bawak kpd awak.

    sI tEDI,
    dah selamat beronggeng dan selamat sampai rumah hehehe

    ReplyDelete
  15. syah,
    org tua2 kata tak elok makan satay yg dipanaskan semula (ayat org kedekut hehehe)

    juliet,
    satay wak yg kat mana tu? Jom kita pekena satay tu malam ni. Aku belanja. Kalau jadi ko roger aku ngeee

    tunbegia,
    saya ronggeng dekat2 aje. Taklah sampai ke Miri atau Brunei mcm awak ngeh3x

    Best tak beronggeng kat sana tu?

    ReplyDelete
  16. aku pun dah lama tak peneka sate kajang ni

    ReplyDelete
  17. huhuuuuu...
    pesal x call???????
    kan MPKj tu jaraknya hanya sepelaung jer dr aku..................



    keciwa!

    ReplyDelete
  18. Kakpah,
    Nape tak roger saya tadi? Kalau tak, boleh kita sama2 makan satay lepas Asar tadi hehehe

    ReplyDelete
  19. Zonaku,
    Aku nak call ko tapi panggilan Ilahi lagi kuat (sila percaya). Kalau projek tu ON lepas ni aku akan selalu ke Kajang. Takut ko pulak yg bosan tengok muka aku ni huhuhu

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. kan lps sahut panggilan Ilahi tu k sebenarnya lebih dekat ngan aku..... compare dr ko kat MPKj.... lokasi masjid tu maksud aku.......

    ReplyDelete
  22. zonaku,
    ok lain kali kita pergi dating sekali. Nanti aku roger ko bila aku ke Kajang lagi hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails