Saturday, March 20, 2010

Slmt pengantin baru Yunus & Adila

Sent via BlackBerry from Maxis

29 comments:

  1. kabarey kang...saiki musim manten YO. rono reney podo kenduri (hehehe) alhamdulillah. iso berkattan

    ReplyDelete
  2. terperanjat aku....ingatkan Yunus Badawi...nasib baik - nasib baik....kalau tak....jawab le!!!

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru Yb..eh?.. ops2..

    ReplyDelete
  4. ha ha ha ha.

    ingat YB.. ekekekeke

    ReplyDelete
  5. dilaOHdila,
    nyong waras. Nek orak yo orak iso mareng gon nganten hehehe

    Wong saiki wes orak akeh seng berkattan. Tapi engon seng nyong lungo mau isek enek berkattan.

    ReplyDelete
  6. sonata,
    yg jadi pengantin tadi tu mmg nama dia Yunus sempena nama aku. Dia tu anak kpd dua pupu aku. Masa dia lahir bapa dia memilih nama Yunus supaya pandai mcm aku. Serius aku cakap ni. Dan mmg pandai pun si Yunus tu. Graduan UPM. Skrg dah mengajar di BB Salak Tinggi.

    ReplyDelete
  7. relevan,
    jgn cari pasal. Mengamuk emak Adam nanti huhuhu

    si tEDI,
    ingat aje takpe. Jgn jadi betul2 ngeh3x

    ReplyDelete
  8. Wah! Terror Yb cakap Jerman nampaknya. Klu sembang dgn suami saya macam-macam boleh ngumpat nih, maklum sama-sama bisa ngomong jowo. Saya melayu tulin ni sepatah haram tak faham apa yg yb borakkan dgn dilaohdila, sikit-sikit tu faham kot pasal musim pengantin dan kawin-kawin skrg ni. Wong Jowo Johor ye?

    ReplyDelete
  9. ONE ZABA,
    jadilah dpt tumpang sengeh - ambil berkat pengantin hehehe

    ReplyDelete
  10. DAMAI IMPIAN D'BANGI,
    taklah terror mana. Tapi bolehlah sbb inikan bahasa ibunda saya ngeh3x

    Suami awak org Jawa mana? Saya ni bukan Jawa Johor tapi Jawa KL. Betul cakap ni. Kat KL pun ada Jawa.

    ReplyDelete
  11. Ala yb.. org Jawa kt ceruk mana pun boleh jumpa. Cuma kena pastikan made in Msia atau Indonesia. Walaupn tok nenek moyang dulu asal usul sama jer dari seberang kan..

    Suami dan saya org B.Pahat, Johor. Bukan apa suku sakat suami saya bersepah kat KL dan Selangor ni. Yg jadi kontraktor berjaya dan pencen jurutera pn ada. Masalahnya tengok pd rupa yb cam biasa nampak, kot kot la sedara mara suami ker. Sedara seislam dah tentu punya.

    ReplyDelete
  12. DAMAI IMPIAN D'BANGI,
    Mmg org jawa ada di merata ceruk tapi kebanyakan mereka terdapat di tanah pamah di Johor, Selangor dan selatan Perak. Ada ke jawa yg made in tempat lain selain Msia dan Indon? Tak pernah jumpa pula sblm ni ngeee

    Awak suami isteri dari BP rupanya. Senanglah kalau nak balik beraya sbb satu tempat. Hebat2 sedara mara suami awak. Saya ni cuma org biasa saja. Rupa ada iras2 sbb DNA org Jawa ni ada persamaan agaknya hehehe

    ReplyDelete
  13. hahahaha memangla takleh solat di luar waktu... di luar waktu utama laa maksudnya tu... heheheheh :D :D

    ReplyDelete
  14. esok pun ada jemputan lagi ni..

    ReplyDelete
  15. syah,
    betullah apa yg saya cakap tu kan? Saya cuma nak pastikan hehehe

    zino,
    esok jemputan kat KL ni atau kat kg?
    Nasib baik kami takde jemputan esok. Kalau tak kelam kabut jugak sbb nak hantar Afifah balik asrama esok

    ReplyDelete
  16. hmmm... makin ketat lah pemantauan nanti hehehe...

    jgn2 kena potong internet dan kena rampas itu bberryy huhuhu

    ReplyDelete
  17. opocot!!


    .
    .



    ingatkan adam dah dpt mak muda

    hikksssss




    .
    .


    tahniah utk pengantin

    ReplyDelete
  18. buat suspens je tajuk.. rupanya bukan Yunus Badawi..

    orr YB jawa KL..
    sy Johor tapi bukan Jawa..

    err semalam sy mengumpat, opps bercerita pasal YB. tgk entry kat rumah sy ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  19. ;p

    tajuk yang menyebabkan jari ini mengklik dgn segera... hahahaha

    ReplyDelete
  20. selamat pengantin baru kepada Yunus dan Adila DAN selamat pengantin lama kepada Yunus Badawi dan mak Adam.

    ReplyDelete
  21. NL,
    aku cuma mengucapkan tahniah dan slmt pengantin baru kpd anak kpd dua pupu aku (kiranya 3 pupu Adam dan Haikal) yg melangsungkan perkahwinannya di Putrajaya smlm.

    Takkan pasal tu tenet nak kena potong dan pemamtauan diperketatkan? huhuhu

    ReplyDelete
  22. kts,
    terkejut ko ya? Nasib baik Yunus yg lain. Maknanya ada peluanglah lagi muahaha.

    Terima kasih bg pihak pengantin atas ucapan ko tu.

    ReplyDelete
  23. Che'Pit,
    tajuk tak boleh nak panjang2 sbb pakai BB. Detail pun tak sempat nak tulis sbb dah nak balik masa upload n3 ni.

    Haah saya Jawa KL. Kg saya di KL walaupun ada yg mempertikaikan tentang status kg bagi kg saya tu. Mungkin nanti saya nak buat n3 ttg kg saya pulak.

    Segamat tak ramai org Jawa. Kalau CP dari BP atau Muar harus kita ni satu kaum hehehe

    Nanti saya pergi blog awak. Hari ni tak sempat blogging sbb2 kesihatan ngeee

    ReplyDelete
  24. k'eja,
    sampai mcm tu sekali ke? Lain kali bolehlah buat tajuk yg catchy mcm ni lagi hehehe

    Mcmana cuti baru ni? Mesti best. Saya tak sempat nak lawat blog awak sehari dua ni.

    ReplyDelete
  25. al-lavendari,
    terima kasih kerana masih sudi mengucapkan selamat pengantin lama kpd kami. Maghrib tadi kami lalu depan LH tu dlm perjalanan pulang dari Serting. Ingat abg belum balik. Jadi kami terus aje hehehe

    ReplyDelete
  26. selamat pengantin baru buat kedua2 mempelai

    ReplyDelete
  27. Mak Su,
    nasib baik tak cakap selamat pengantin baru utk kedua2 pasangan mempelai ie dua2 Yunus wakaka

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails