Tuesday, May 27, 2014

Buat Rosak Gambar Yang Cantik Ni …...

Dah lama aku tak memblog.  Kali ini tak nak citer panjang. Sekadar nak tayangkan beberapa keping gambar di pantai Jeram yang kami ambil hujung minggu yang baru ni.

Tadaaaa …..





Emak Adam kata cantik gambar2 ni. Tapi ada satu perkara yang buat rosak gambar tu terutama yang akhir tu.

Nak tahu apa dia?

Perut aku semakin ke depan ……. sob sob sob


Masa untuk lebih gigih berdiet ……. ngeeee

20 comments:

  1. gambar yang no 2 tu..
    sila besarkan
    frame..

    dengan ucapan..
    marilah tarik napas sebelum ambik gambar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju tu sebab gambar no 2 tu tak menampakkan perut ……. hehehe

      Letih nak tarik nafas lama2. Jurufoto lambat sangat snap

      Delete
  2. Rasa mcm perut kedepan tu satu seni jugak :p haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. seni yang tak dapat markah …… haha

      Delete
  3. cantik gambar yg no 2 tu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.

      Cantik sebab background atau aksi dua org tu?

      Delete
  4. tak pe.
    perut ke depan tu tanda bahagia...

    :)


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa perut tu tak ke depan pun bahagia jugak. Skrg ni lebih bahagia kot ….. hehe

      Delete
  5. hahaha, nampak ketat sgt baju tu, sila salahkan baju ye
    # lupa nak tarik napas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju dah lama tu. Lebih dari 10 tahun. Memang salah bajulah tu ….. huhu.

      Dah jenuh tarik nafas tapi jurufoto lambat snap pulak …..

      Delete
  6. lawa pic no 2 tu... cam cover novel dulu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti novel cinta tu. Nantilah kalau Alaf 21 nak gunakan gambar ini.

      Oh ya. Saya dah besarkan gambar no 2 tu ….. hehe

      Delete
  7. hahahaha...
    YB, saya nak tanya " apa jadi dgn mesin treadmill kat rumah tu??"
    hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesin tu duduk diam aje. Nasib tak jadi tempat sangkut pakaian. Semua ni gara2 tapak kaki saya sakit sejak hari tu. Tak boleh nak jogging atas tu lagi …… huhuhu

      Delete
  8. dalam hati..
    'nasib baik lah sakit tapak kaki!! kalau takk.. kenalah aku lari atas treadmill ni !!'

    hehheheeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi sekarang ni dah kurang sakit tapak kaki tu. Masalahnya semangat nak lari pun dah kurang jugak …… hehehe

      Delete
    2. Bagus tak saya punya alasan?

      wakaka

      Delete
  9. lari setempat sambil bergelek pon ok.. ramping la tu nnti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambil tu pasang lagu dang dut …… cewah

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails