Wednesday, September 4, 2013

Ko*** Kalau Tak Melekatpun Hilang Jugak

Semasa aku ambil Adam dari tadika tghari tadi aku dapati stokin dia takde. Bila aku tanya, selamba dia kata stokin dia hilang. Akupun beritahu cikgu yang di depan pagar dan mendengarkan perbualan aku cikgu kelas Adam berusaha mencari stokinnya. Setelah mencari di dalam kelas dan di rak kasut, ternyata stokin itu tiada di sana.

Bila balik rumah aku pun beritahu emak Adam.

Emak Adam kata "kalau ko*** tu tak melekat benda tu pun hilang jugak"

Kuang3x

Sabau ajelah ...

23 comments:

  1. Replies
    1. Ibu-ibu ni suka guna ayat tu rupanya. Tapi apasal kat anak lelaki aje ibu cakap mcm tu?

      huhuhu

      Delete
  2. Kehkehkehhh...kalau bapaknya kena ayat tu kes naya tu...larikkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut hilang kat orang lain. Baru tahu siapa yg naya ...... hahaha

      Delete
  3. Replies
    1. Adam selamba aje kena ayat macam tu


      .... huhuhu

      Delete
  4. Replies
    1. oh yana pun gunakan ayat yg sama ke bila anak hilangkan barang kat sekolah?

      Ibu-ibu memang spesis ..... hehehe

      Delete
  5. Replies
    1. eh Adli pun dah kena ayat ni ke?


      hu hu hu

      Delete
  6. Replies
    1. ha'ah seb baik stokin yg hilang. Kalau kasut yg hilang alamat tak bersukanlah Adam Sabtu ni ....

      Delete
  7. kalau ko*** boleh dibukak bukak...senang kot nak gi kencing...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ko*** boleh dibukak bukak takut pulak tertukar dgn budak pompuan ......

      wakaka

      Delete
  8. srh Adam belajar cemana nak kuatkan hati kene ayat2 gini dr anul.. hebat gak dia tu bab lupa2 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh anul lagi kerap hilang atau tertinggal barang kat sekolah ek? Bolehlah Adam berguru dgn anul utk kuatkan hati

      Delete
  9. nak komen sini tapi ternampak entri awak yang lama kat linkwithin, terus ke situ dan lupa pula apa abang nak komen kat sini tadi. sekian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya senyum sorang2 ni baca komen abang ni.

      Ini mesti kes otak tengah ligat fikirkan majlis hujung minggu nanti. Ada khemah santai utk rakan2 blogger dan fb tak bang?

      Delete
  10. hahaha.ayat mak2 mmg macam tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Irfa pun guna ayat ni?

      Tak adil jika digunakan kpd anak lelaki saja ..... huhu

      Delete
  11. spray je kaki ikut warna stokin...dari atas buku lali sampai sedikit bahagian dalam kasut ...takyah beli stokin...hehee

    tuan pegi ke rumah tnhj al-lavendari ahad nie? ada rezeki jumpa di sinun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian pulak kaki Adam nanti warna hitam ..... huhu

      Insya Allah saya akan ke majlis Tn Hj Al-Lavendari Ahad ini. Kalau saya tak kenal tuan, harap tegur saya.

      Delete
  12. hahahahaaaaaaaa!!!

    cer cakap depan Adam macam tu!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails