Tuesday, April 30, 2013

Gwiyomi

Sekarang ini sibuk orang dok bercakap pasal gwiyomi. Mula-mula tu aku pun tak tahu tentang perkara sehinggalah Haikal menunjukkan kepada aku di Youtube.

Ini yang ditunjukkan tu .....


http://www.youtube.com/watch?v=cOvl7flFFnM

16 comments:

  1. kihkihkihhhh!

    apa2 pun...
    aku mintakkkkkkkkkkkkkkkk sangat2 ko jgn buat lak bang.
    masuk icu aku kang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagilah aku chance nak fofular juga mcm Nora Danish dan Wawa Jamil tu. Setakat Bobo tu aku rasa aku boleh kalahkan ..... hehehe

      Delete
  2. tak tau pulak lepas ni apa femes ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni apa saja yg dari Korea akan jadi femes ..... huhu

      Delete
  3. haikal buat memang kiut...
    tapi kalau YB yg buat...
    memang la kena baling kasut... hahaahahaaa...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kiut tu bolehlah dipanggil gwiyomi. Haikal pun budak kiut.


      CPL ke yg nak baling saya dgn kasut tu? Sampainya hati .... huhu

      Delete
  4. http://bestari206yati.blogspot.com/2013/04/gwiyomi-malaysia-yang-tersangat.html

    Muka haiqal tu ade iras2 yb. Alamak tolong jgn mimpi gwiyomi mlm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah anak YB tentulah ada iras2 ayahnya.

      Mimpi gwiyomi ok lagi. Jangan mimpi saya sudahlah ... hehehe

      Delete
  5. Replies
    1. Perkara yg macam ni mmg cepat menular. Yang baik2 tu lambat pula ..... huhu

      Delete
  6. Replies
    1. Taklah terpengaruh tapi lepas tengok tu barulah saya tahu apa benda tu gwiyomi .... ngeeee

      Delete
  7. x sabar tunggu Gwiyomi dr YB
    hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails