Friday, March 15, 2013

Bila Dah Dapat Gading Bertuah .....

Inilah gambar 'tanduk' yang tak berguna lagi



Blackberry ini telah ditamatkan perkhidmatannya tengahari ini dan tempatnya diambil alih oleh iPhone 5

Lepas ni bolehlah nak menyohor dgn iPhone5 ihsan daripada emak Adam. Siapa yang tak sayang isteri yang macam ini weiii

30 comments:

  1. untungla ada bini kang.., ammvoiii

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. bukan badan aje yg untung, zahir batin untung ..... hahaha

      Delete
  3. lagi pantaslah berfb ya bang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih merangkak2 lagi setakat ni tapi dah tambah instagram pulak skrg ..... hehehe

      Delete
  4. ada kawan saya pakai iphone5 tak sampai sehari dah sebok nak jual... tak best katanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapalah kawan awak tu.

      Saya punya tak boleh jual sebab hadiah daripada emak adam ...hehehe

      Delete
  5. assalamualaikum,
    BB tu tak mau derma kat sesape ke? hu hu hu u ----> ayat hint

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikum salam anyss

      Kami ada muzium telefon. Ingat nak masukkan kat situ ..... hehehe

      Delete
  6. Samsung Galaxy S4 baru keluar YB!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org kat rumah ini ramai yg pakai produk epal kena gigit tu. Jadi senang kalau semua guna buah yg sama ..... ngeeeee

      Delete
  7. Replies
    1. Best bukan sekadar dpt iPhone tapi sebab org yg memberikannya tu ...... ngeeee

      Nak buat tukunpun kecik sangat BB tu .... huhu

      Delete
  8. Wah dapat hadiah hari jadi dari mak adam ya....

    Betul lah tu..tapi siapa yang tak sayang suami juga kan....kekdah nya sama sama lah sayang menyanyangi tak gitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira2nya begitulah. Sebenarnya dia nak belikan dari minggu lepas lagi semasa hari jadi saya.


      Sayang menyayangi membawa bahagia

      Delete
  9. YB, buah epal kena gigit tu kecik fontnya.....boleh nampak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan saja fontnya kecik tapi keypadnya juga kecik. Saya taip asyik tersilap aje. Mungkin jari saya terlalu besar utk keypad tu ...... huhu

      Delete
  10. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
    now each time a comment is added I get four emails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?

    Appreciate it!

    Also visit my page :: http://ai.2effect.de/index.php?title=Do_Muscle_Making_E

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat ni dah berani komen kat entri terkini. Sebelum ni komen kat entri2 saya yg lama yg memerlukan saya buat moderation sebelum soalannya boleh disiarkan ..... huhu

      Delete
  11. Saya faham, cerita tukar hp.

    Cuma saya tak faham, siapa yang sebenarnya tukar henpon? Bapa Adam or Emak Adam?

    Menyohor tu aper? Tersohor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya yg tukar hp dari BB ke iPhone 5 tapi yg belikan sebagai hadiah adalah emak adam. Kiranya saya dapat iPhone percuma daripada isteri tercinta.

      Menyohor tu menunjuk2.

      Delete
  12. makcik pakai nokia yang cokia.Boleh bercakap pun dah cukup.Untung YB ada yang sponsor.Bertuah badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun dulu pakai hp cokia. Tapi sebab kerja saya memerlukan saya boleh berhubung dgn pelanggan dan banyak pihak termasuk menggunakan emel saya telah melabur membeli telefon pintar lebih kurang 4 tahun lalu. Skrg ni dah teruk telefon tu. Itulah agaknya emak adam tak sampai hati tengok saya guna telefon yg kadang2 boleh digunakan dan kadang2 tidak.

      Org yg sponsor tu pun guna nokia yg cokia aje yg boleh buat bercakap dan sms ..... ngeeee

      Delete
  13. wahhh... hadiah bday ke..?!!...

    pasni bukan ja FB...
    blog pon update kat tepon jaa... hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiranya mcm tulah. Nak beli sendiri tak cukup bajet ..... ngeee

      Dulu masa baru2 guna BB saya sering update blog guna BB. Lepas tu bila dah ada masalah dgn BB tu, dah berhenti update blog guna BB sebab dah tak boleh nak akses.

      Skrg ni belum terniat nak update blog guna iPhone sebab FB, Instagram dan whatsapp pun dah tak terlayan ..... huhu

      Delete
  14. Replies
    1. Org kat Z10 tu tak panjang hayatnya sebab RIM dah nak bungkus ..... ngeeee

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails