Wednesday, September 19, 2012

Wordless Wednesday: Awak Nak Pisang Yang Mana?


17 comments:

  1. Pisang tanduk sedap buat goreng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kena pula yg belum terlalu masak tu.

      Kalau kat pasar tani sekilo cuma RM3.50. Di Chow Kit RM5.50.... huhuhu

      Delete
  2. saya suka pisang yang ada kat kedai mamak tu :)

    ReplyDelete
  3. Pisang nipah ada tak, orang johor kalau goring pisang selalu nya suka pisang nipah pastu makan dengan sambal kicap memang best, kat selangor tak pernah nampak pisang nipah lah yb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pernah dengar nama pisang nipah tu tapi tak pasti ada ke tidak di pasar tani di sini.

      Tapi kalau nak makan dgn sambal kicap pisang awak dan pisang tanduk pun sedap. Dulu org suka guna pisang nangka utk digoreng tapi pisang tu masam2 sikit ... huhuhu

      Delete
  4. ntri sy cerita betik, ntri YB cerita pisang. bes..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org lelaki suka betik dan org pompuan suka pisang .... ngeeee

      Delete
  5. pisang awak .. nakal nya paktua sorang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisang awak tu mahal sekarang ni. Ini mesti sebab permintaan utk pisang tersebut terus meningkat .... hahaha

      Delete
  6. pisang yang sedap digoreng dah tu cicah sambal kicap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai org suka cicah pisang goreng dgn sambal kicap. Masa kecik dulu saya suka cicah gula aje .... ngeee

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails