Wednesday, February 8, 2012

Wordless Wednesday: Menara Condong Teluk Intan




8 comments:

  1. ala....jelesnya saya tak sempat nak tunggu malam...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau GB tunggu sampai malam hari tu bukan saja dapat tengok menara itu disirami cahaya tapi dapat jugak kita jumpa kan .... hehehe

      Delete
  2. comelnya gbr dengan mak adam.berlatarbelakangkan menara teluk intan lagi tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar tu yg comel atau orangnya? hehehe

      Delete
  3. lawa menara tu belah malam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah diletakkan lampu yg bertukar tukar warna ni bertambah cantik menara tu.

      Delete
  4. Tak sangka pulak menara teluk intan tu bila malam cantek dan ada lampu tukar2 warna, masa saya singgah dulu siang hari jadi nampak suasana nya biasa biasa je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lain kali singgahlah sana waktu malam pula. Kena pula masa bulan mengambang mcm masa kami singgah tu. .... fuyoooo cantik.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails