Saturday, January 14, 2012

Jangan Lupa Mengundi

Sudahkah anda mendaftar menjadi pengundi?  Hah? Belum?  Ish ish ish.

Pergilah cepat mendaftar.  Rugi kalau tak dapat mengundi nanti.

Tapi samada anda sudah mendaftar atau belum dgn SPR, anda diminta utk mengundi di blog ini untuk menentukan "Tema Warna Yang Diinginkan Untuk Blog Ini".  Maklumlah aku dah masuk rumah baru ni. Nak juga tahu pendapat rakan2 pengunjung warna yg macamana yg cantik dan sedap mata memandang.

Tugas anda senang saja.  Pergi ke sebelah atas kanan blog ini di bawah iklan itu dan klik salah satu dari pilihan yg diberi.  Kalau nak klik iklan tu sekali, lagi bagus!

Selain itu kalau anda ada saranan atau komen2 membina, silalah letakkan di kotak komen di bawah ini.

Terima kasih bebanyak di atas keprihatinan dan kesudian anda meluangkan masa utk perkara ini.
(ayat skema atau ayat poyo ni?)

12 comments:

  1. abang dah undi .. tak ada cabutan bertuah ke untuk pengundi ?

    ReplyDelete
  2. betul tu...dah undi ni..takde cabutan bertuah ke?

    ReplyDelete
  3. hehehe.... y lama lebih klasik!

    ReplyDelete
  4. Ms. Lilies,

    Terima kasih kerana menjadi org pertama menyahut seruan ini .... ngeeee

    ReplyDelete
  5. al-lavendari,

    terima kasih bang. SPR pun takde buat cabutan bertuah.... hehehe

    ReplyDelete
  6. mMoOnN aAlLeEaA,

    belum difikirkan lagi utk mengadakan cabutan bertuah. Lagipun saya tak pernah menang kalau ada cabutan bertuah. Jadi semangat utk mengadakan cabutan tersebut belum datang lagi ... huhuhu

    ReplyDelete
  7. zonaku,

    Sayapun suka yg lama tapi sudah terlalu ramai memilih template tersebut sehingga ada masalah beberapa hari lepas. Maka dgn berat hati saya terpaksa menukar kpd yg baru....

    ReplyDelete
  8. Kita dah mengundi, hadiah nya mana? Amacam lagi poyo dari ayat2 yb tak.

    ReplyDelete
  9. sharifah rosidah,

    poyo tahap gaban. Sila tuntut hadiah awak dari kedai 1Malaysia .... hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails