Thursday, March 17, 2011

Hari Harimau

Kisah ini tiada kena mengena dengan sesiapa, baik yg masih hidup atau yg telah meninggal dunia.

Ayah: Seronok adik tengok harimau tadi?

Anak: Best. Besar kucing tu . . . . . . ngauuum

Ayah: Kalau hari hari tengok harimau tu nak tak?

Anak: Nak nak nak

Ayah: Ayah pun hari harimaulah kalau macam tu.

Anak: Itu ayah kena tanya emak!

44 comments:

  1. Oopps lupa bagi tahu. Gambar hiasan. Tiada kena mengena dgn n3 ini.

    ReplyDelete
  2. ahahhah ..
    gamabr hiasan tiada kene mengena ?... xpe ..
    me buat2 tak nampak je ... ahhahah

    apa kaba YB??

    ReplyDelete
  3. tau lah hari ni hari khamis..

    aummmmmmm cak! :P

    ReplyDelete
  4. hajat hati harihariharimau tgk blog ni..

    ReplyDelete
  5. lepas ni YB buleh jadi duta utk sabun Kuat Harimau...hahahaha :P

    ReplyDelete
  6. T@sh Sch@,

    Sila percaya penafian tersebut hehehe
    Kalau dah percaya, nampak pun takpe

    Saya sihat. Boleh pergi jalan2 di zoo lagi semalam hehehe

    ReplyDelete
  7. makdara TERdiva,

    kalau dah hari harimau, Khamis ke bukan Khamis sama saja kah kah kah

    ReplyDelete
  8. ikan emas,

    awak buat saya terharu sebab blog ini biasa2 aje. Terima kasih di atas sokongan dan kesudian berziarah ke mari w/p awak sibuk tahap cipan hehehe

    ReplyDelete
  9. -GC-,

    Harap Adam pun pandai mcm budak dlm citer ni ngeee

    ReplyDelete
  10. hanie,

    Jadi duta produk yg kelas sikit lagi bagus. Garnier ke. Boleh berpasangan dgn lisa hehehe

    ReplyDelete
  11. AiTotYati,

    Kalau mau kena pujuk enJekjek hehehe

    ReplyDelete
  12. Masy,

    Emak dia tak mau harimau kot hehehe

    ReplyDelete
  13. hari ini hari khamis
    hari harimau!

    aaaaauummmmm!!!

    ReplyDelete
  14. kakngah,

    malam ni harimau2 kat zoo tu sibuklah bertarung agaknya hehehe


    aaaauuuummmm!!!

    ReplyDelete
  15. hehhehehehehhe...

    saya pon ari2 mau makan nasi..heheh

    ReplyDelete
  16. hek eleh... kena cubit budak ni kang!

    ReplyDelete
  17. cikceriacorner,

    Patutlah ceria. Hari hari makan nasi rupanya.

    Lain2 tak nak makan ke? hehehe

    ReplyDelete
  18. Insan Marhaen,

    Bapak budak tu yg patut kena cubit ngeee

    ReplyDelete
  19. banyak2 tempat menarik kat zoo, kat situ yb bergambar, :D

    ReplyDelete
  20. juliet,

    Tempat tu tak menarik ke? ahaks

    ReplyDelete
  21. macam makan nasi juga...hari harimau...!

    ReplyDelete
  22. kak long,

    Benda tu sama ke dgn makan nasi? Tak letih ke? hahaha

    ReplyDelete
  23. walaweii...hari2 mau, sendiri punya takde hal la...

    ReplyDelete
  24. MENTIBANG LAUT,

    banyak pahala tu tau lalala

    ReplyDelete
  25. Dalam sebulan, walaupun mau hari hari, tapi tak boleh punya..mesti rehat at least 7 hari..


    ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  26. YB...lawak tahap cipan, jgn marah.

    ReplyDelete
  27. Daddy Ziyyad,

    Kalau tak mahu rehat, kasi ada baby dlm rahim. Hari hari mau pun takpe sampai baby keluar hehehe

    ReplyDelete
  28. Norlida,
    Selamat bertemu di blog pula.

    Ingat sibuk aje tahap cipan. Lawak tahap cipan pun ada ke?

    Cipan ni mmg serba bolehlah hehehe

    ReplyDelete
  29. ai pun hari hari mau


    .
    .


    .
    .

    mau sopping

    hahaha

    ReplyDelete
  30. bijak...bijak...

    anaknya..bukan bapaknya...hihihi~

    ReplyDelete
  31. kts,

    kalau hari hari mau shopping takut malam dah tak mau sebab dah letih hahaha

    ReplyDelete
  32. gadisBunga,

    Anaknya tu mmg bijak. Harap Adam boleh jadi mcm budak tu ngeeee

    ReplyDelete
  33. malam2 pun mau


    .
    .


    .
    .


    sopping smpi malam no hal je :P

    ReplyDelete
  34. malam2 pun mau


    .
    .


    .
    .


    sopping smpi malam no hal je :P

    ReplyDelete
  35. kts,

    jom kita . . . .



    cepatlah.....



    tak sabar dah ni.....



    nak....







    shopping

    hehehe

    ReplyDelete
  36. kts lagi dan lagi,


    cukuplah ajak shopping tu sekali aje.

    Nanti kita beli donut ya.

    ReplyDelete
  37. ibuintan,

    yg garang tu harimau betina. Yg jantan ok aje hehehe

    ReplyDelete
  38. Mak Su,

    :)
    :)
    :)

    senyum itu sedekah.

    ReplyDelete
  39. teringat suami cakap dengan saya suatu masa dulu didepan anak anak saya dia kata abah hari hari mau sbb anak2 saya dah besar diorang cakap kat abahnya yang tu abah kena tanya mama.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails