Tuesday, February 1, 2011

Apa Punya Mimpi Daaa . . . .

  • Semalam aku ada tulis status di fb tentang drama Trilogi Cinta di TV1. Dalam episod malam tadi Fauziah Ghous lari dari rumah majikannya kerana tak mahu dia disalah anggap nak usha majikannya yg baik hati tu. Dia telah membawa diri di sekitar KL.
Aku kata kalau dia nak bekerja sebagai pembantu rumah di rumah akupun elok juga. Di bawah ini sebahagian dari komen kawan2 fb aku:
  • Aisya Zalikha fouziah ghous aje yb ni iyerrr... sharifah aini tak nk ke
    9 hours ago ·
  • Yunus Badawi Sharifah aini takkan nak jadi pembantu rumah mcm fauziah ghous tu? hehehe
    9 hours ago ·
  • Aisya Zalikha mmglah dia tak nk .. tp kalau gaji berpatutan mybe wil cnsider kot hehe
    9 hours ago ·
  • Ikhsan Mukhtar Kak pah duduk jer atas paha YB patah riuk...kalau fauziah ghous boleh buat OT Tlg picit, betoi x YB?

Gara2 komen2 di fb itu aku telah bermimpi malam tadi.

Kalau mimpi jumpa Fauziah sedaplah sikit. Ini tidak. Aku mimpi jumpa Sharifah Aini huhuhu

47 comments:

  1. hehehehe... YB.. takut peha patah ke, takut dada sesak?

    ReplyDelete
  2. Aduihaii Yb.. takpek den nolong hea tu!


    terima ye dengan redha

    ReplyDelete
  3. aikk..mimpi g auditon nak masuk mentor ke yb? hahahaha

    ReplyDelete
  4. heheheh..ok la tu..mimpi kak pah xpe..
    nasib baik xmimpi nenek kebayan..heheh

    ReplyDelete
  5. kak pah nak pakai protege pompuan lah. haha

    ReplyDelete
  6. nanti yb sesak napas kalau kak pah duduk atas peha.hehehehee

    ReplyDelete
  7. nasib baik tak mimpi lisa surihani.. mau tiga pat lapis mimpi sebelum bangun pagi.. keh3x

    ReplyDelete
  8. :-)sampai bawa ke mimpi ya YB.

    ReplyDelete
  9. tetiba gatal-gatal pulak tangan saya pagi ni ...

    ReplyDelete
  10. kah! kah! kah! kah! kah!

    tergolek saya gelak.

    betullah, apa punya mimpi daaaa...!

    hahahahahhaa

    sambung gelak!

    ReplyDelete
  11. nak mimpi Fauziah Ghous aje... Report kat Mak Adam sat gikkk~~~


    :P :P

    ReplyDelete
  12. kihkihkihhhhhhhhhhhhh....
    nak jatuh kosi saya ketawa tauuuuu!!!!
    .
    .
    kakpahaini ada nyanyi2 tak sambil sidai-sidai baju??

    ReplyDelete
  13. ahaha..tula..sblum tido taknak basuh kaki bini..kan dah mimpi sharifah aini..haa..rhyme tak komen aku YB?

    ReplyDelete
  14. ibuintan,

    Mahunya tak takut. Kalau tulang peha aje yg patah takpe jugak. Ini yg lain pun patah, susahlah hahaha

    ReplyDelete
  15. ibuintan lagi,

    Tak dapek nolong takpe lah.

    Malam ni sebelum tidur kena doa lebih sikit supaya dapat mimpi yg indah2 hahaha

    ReplyDelete
  16. hanie,

    Tak dan nak pi audition mentor. Kakpah kat rumah dia lagi dalam mimpi tu. Siap pakai kain batik lagi you hehehe

    ReplyDelete
  17. AiTotYati,

    alaaa mimpi aje pun. Nyampahlah awak ni huhuhu

    ReplyDelete
  18. cikceriacorner,

    Kalau saya ikut menonton cerita Pocong 2 dgn emak Adam malam tadi harus saya termimpi nenek kebayan ngeeee

    ReplyDelete
  19. -GC-,

    Apa kata awak aje mencuba bakat? Dengar citer sedap awak nyanyi sampai nak banjir bandar Lumut tu hehehe

    ReplyDelete
  20. Syida,

    Kalau dia duduk atas peha saya mahu saya kelemasan w/p dlm mimpi. Nasib baik dia tak duduk atas peha saya hehehe

    ReplyDelete
  21. weiii...
    mengumpat ek..

    nanti sharifah tu tetiba accident kat depan rumah YB..dikatanya YB yg himpit dia sampai patah idung dia..keluar fb..

    hah ...sape nak jawab ??/
    sah..bertambah glamer YB !!

    ReplyDelete
  22. kah kah kah...

    sedap je ko peluk dia, kan...?

    gebuuuuuuuuu...




    .

    ReplyDelete
  23. sy dh jwp fsl projek YB di gemas tuu..

    ReplyDelete
  24. -•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•-,

    kalau mimpi lisa surihani mahu Subuh pun terlepas hahaha

    ReplyDelete
  25. shaliza,

    Yang saya harap dapat jumpa FG dalam mimpi. Ini kak pah huhuhu

    ReplyDelete
  26. a.z.r.i.n.a.,

    Gatal tangan kiri ke kanan? Kalau kanan org kata nak dapat duit.

    Ada kena mengena ke gatal tangan dgn mimpi? ngeeee

    ReplyDelete
  27. azieazah,

    Saya bagi chance awak gelak. Bukan selalu terjadi mimpi mcm ni.

    Kalau mimpi indah malam nanti saya tak citer kat org. Simpan sendiri hehehe

    ReplyDelete
  28. syah,

    nak jumpa orgnya tak berani. Dapat jumpa dlm mimpi pun jadilah. Takkan itu pun nak report kat emak Adam? ngeeeee

    ReplyDelete
  29. zino,

    sangat tak sesuai ok. Alang2 mimpi biarlah jumpa yg muda2 dan anak dara.

    hahaha

    ReplyDelete
  30. Alimaz - Kembara Terasing,

    kenapa sampai meremang bulu roma? Saya bukan mimpi jumpa hantu hehehe

    ReplyDelete
  31. DrSinga,

    Jgn ketawa masa kat klinik. Nanti patient ingat doktor tak centre ketawa sorang2 hehehe.


    Dia tak sidai baju. Cuma dia berkain batik dan tak lama lepas saya jumpa dia, dia nak tidur hahaha

    ReplyDelete
  32. HEMY,

    Rhyme jugaklah. Kira mcm pantun dua keratlah ek.

    Tapi kalau aku basuh kaki bini, nanti aku mimpi dia. Dgn dia tak payah nak mimpi2 bagai. Bila terjaga boleh peluk terus hehehe

    ReplyDelete
  33. ikan emas,

    Mana ada mengumpat? Ini kisah benar tentang mimpi. Dlm mimpi apa pun mungkin. Nasib baik saya tak mimpi yg bukan2 dgn dia kuang3x.

    Rasanya dia tak akan lalu depan rumah saya ni. Siapalah saya sehingga org terkenal mcm dia nak lalu sini huhuhu

    ReplyDelete
  34. tasek,

    Rasanya tak tercapai tanganku ini nak peluk dia. Lebih baik aku peluk ko aje adeh deh deh


    Aku rasa Darren tak baca blog aku ni hehehe

    ReplyDelete
  35. Eja,

    gelak lah gelak.

    Nanti mana tau awak mimpi Eman Manan pulak kah kah kah

    ReplyDelete
  36. ikan emas,

    Yg itu bukan projek saya. Saya langsung tak terlibat di dalam pembinaan stesen tu. Hari tu masa saya nk ke Gemas, jalan jam teruk. Rupanya kontraktor tu main korek aje jalan besar tu. Patut kena saman tu. Biar padan kerana senang2 menyusahkan pengguna jalanraya.

    Kalau saya punya projek, tak buat kerja yg mcm tu ngeeee

    ReplyDelete
  37. tak per kalau lemas..mak adam ada boleh tolong selamatkan...ngeeee!!!

    ReplyDelete
  38. kak long,

    tak rela saya lemas dlm dakapan dia. Biar lemas dlm dakapan org lain hahaha

    Oklah saya nak ke surau dah ni.

    ReplyDelete
  39. sy pulak mimpi najib tun razak dtg melawat skolah ktorg..adoyyy! camne laa dia bley kuar dlm mimpi tah.isk!

    ReplyDelete
  40. aNiS,

    Najib datang sorang aje ke dgn Rosmah sekali? Kalau saya mimpi mcm tu mau terbangun terus hehehe

    ReplyDelete
  41. assalamualaikum YB..

    kalau mimpi gi BAli dgn Fasha Sendat camno plak? huhuhuhuh

    ReplyDelete
  42. sahrom,

    Waalaikum salam.

    kalau boleh taknaklah mimpi fasha sendat tu. Ngeri saya kalau tiba2 diajak saya pakai swimming trunk aje kat Bali tu hehehe

    ReplyDelete
  43. akhirnya siap juga baca semua n3 bulan february hmmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails