Sunday, September 26, 2010

Raya Diteruskan

Singgah di surau Prescint 16 utk solat Asar

Hari ini kami sambung beraya. Setelah menghadiri majlis Hari Raya dgn penduduk2 di taman perumahan aku pagi tadi, aku dan keluarga ke Jenderam dan Putrajaya ptg ini. Dah dapat 38 rumah.

Skrg kami ada di Shah Alam utk menghantar Atikah. Kalau dah ada Swift tak payahlah aku hantar dia lagi hehehe
Sent via BlackBerry from Maxis

34 comments:

  1. skreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet


    .
    .


    swift membrek :D

    ReplyDelete
  2. fuh!!


    .
    .

    mmg berbaloi beli swift...

    cepat, tepat dan selamat

    :D

    ReplyDelete
  3. umah aku yg ke berapa agaknya??


    .
    .

    tak sudi dtg takpe.


    k bye :P

    ReplyDelete
  4. salam akhi YB..

    agak2nya sblm habis Syawal sempat tak berziarah 100 buah rumah ...

    he he he

    ReplyDelete
  5. macam dah nak beli jer suzuki swift tu..heeheehee...

    ReplyDelete
  6. dah dapat 38 .. nak cukupkan 100 ke ?

    ReplyDelete
  7. wa...


    atikah pasti suka kalau baca ni...


    caiyokkkk!

    ReplyDelete
  8. Salam YB...

    38 rumah kalau singgit baru dapat RM38...

    respek kat YB kerana berjaya mendapat 38 pahala ziarah dan berjaya "membawa" rahmat dan rezeki kepada 38 tuan rumah yang diziarahi...

    ReplyDelete
  9. tidak,...uncle tewas dengan pujukan atikah.. haih..

    ReplyDelete
  10. tahniah YB, rumah yang ke 100 nanti di Tanjung Ipoh ye...nanti saya beri alamat

    ReplyDelete
  11. kts,
    sejak bila pulak ko pakai Swift? Ko pun bela burung walit jugak ke hehehe

    ReplyDelete
  12. kts lagi,
    kalau tak berbaloi taklah Atikah beriya2 mengayat aku.

    Bila ko nak ajak aku naik swift ko tu? Aku tahu ko suka burung ngeeee

    ReplyDelete
  13. kts lagila,
    rumah ko dah puas aku pergi. Nasib baik ibu ko sporting.

    ReplyDelete
  14. Ummi,
    wsalam.

    Rasanya tak sempat. Biasanya saya dapat menziarahi dlm 50 -60 buah rumah aje.

    ReplyDelete
  15. kak long,
    belum tentu lagi. Cuma bila kena hantar Atikah mcm mlm ni terasa betapa lega kalau Atikah ada kereta sendiri. Taklah perlu saya ke Shah Alam beberapa hari sekali ngeeee

    ReplyDelete
  16. al-lavendari,
    rasanya tak dapat 100. Kat kampung emak adam pun banyak yg kami tak sempat ziarah kali ni.

    ReplyDelete
  17. zonaku,
    dia belum baca lagi kot. Kalau dah baca mesti dia komen ngeeeee

    ReplyDelete
  18. Abi Al-Baihaqi,
    Wsalam dan salam kenal. Terima kasih kerana sudi menziarahi dan memberi komen di blog saya ni.

    Takde niat utk cari duit raya semasa pergi ke rumah yg saya ziarahi. Kalau setakat nak cari duit raya tak berbaloi rasanya. Tapi lebih utk merapatkan silaturahim dan mencari redha Ilahi.

    Betul awak kata. Tetamu yg datang membawa rahmat dan rezeki. Kalau kita rajin ke rumah org lain, org pun rajin ke rumah kita. Sama2 mendapat berkat insyaAllah.

    ReplyDelete
  19. ibuintan,
    mahu sampai habis Syawal kalau nak dapat sampai 100 hehehe.

    Apapun silalah beri alamat. Kalau saya sempat masa hantar atau ambil Afifah boleh saya singgah. Dia pun dah nak habis belajar kat Serting tu huhuhu

    ReplyDelete
  20. jangan tewas dengan pujukan dia uncle, chaiyok!!!

    ReplyDelete
  21. kalau dah dpt swift nanti mau mampu menjangkau 100 rumah. heheheh

    ReplyDelete
  22. siddiq,
    Swift atau bukan swift tapi rasanya kena belikan dia kete sendiri jugak. Kalau tak sampai bila uncle nak jadi drebar dia huhuhu

    ReplyDelete
  23. Mak Su,
    Kalau duitnya ada bolehlah cepat. Masalahnya belum cukup huhuhu

    ReplyDelete
  24. ikan emas,
    salam disambut dgn penuh ceria ngeeee

    Semoga hari ni hari yg membahagiakan buat IE.

    ReplyDelete
  25. gadisBunga,
    elok jugak tu. Kalau mcm tu kena rumah awak jugak utk cukupkan 100 hehehe

    ReplyDelete
  26. seronok lah atikah dapat swift.. hehe.

    ReplyDelete
  27. GaDis CoMeL,
    belum dapat lagilah hehehe

    ReplyDelete
  28. makdara TERDIVA,
    38 x rm2 x 3 (atau 4) sebab saya akan bawa 3 atau 4 org anak hahaha

    ReplyDelete
  29. Syida,
    Ok jugalah tu. Kebanyakan org yg saya jumpa tak sampai pun 10 rumah. Tapi panggung wayang mereka sampai hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails