Friday, August 6, 2010

Mission Possible

Pagi ni aku nak ke Shah Alam - urusan perbankan. Nak masuk dan keluarkan duit.

Lepas itu nak ke Sunway jumpa konsultan. Harap2 meeting tak lama.

Menjelang tengahari aku bercadang solat Jumaat di kampung aku. Tujuannya selain mendirikan solat ialah cuba mencari pasangan sandal aku yg terambil oleh seseorang Jumaat lepas. Kisahnya di n3 sebelum ni.
Aku kena betulkan niat : Solat tu yg penting bukan nak cari sandal yg sebelah lagi tu hehehe

Lepas sembahyang aku nak ke Melaka. Ada projek sikit (kecil) di sana. Sementara projek yg besar belum bergerak, yg kecil ni pun sapu ajelah.
Kata org, "Takde lobster, geragau pun jadi!"

Ok aku gerak dulu.

24 comments:

  1. Selamat menunaikan misi hari ini... Heheheheheh :D :D

    ReplyDelete
  2. Perjuangan belum selesai ..

    Udang gerangau ..kecik tapi terasa !

    gud luck ok !

    ReplyDelete
  3. hhmm.. buat cekodok geragau pn sedap gak ek..

    ReplyDelete
  4. geragau pun geragau la...
    janji udang...he3

    ReplyDelete
  5. nti yb tunggu dulu,tgk sape punya sandal tu...

    ReplyDelete
  6. geragau buleh buat belacan!

    hahahaha

    ReplyDelete
  7. bawak balik geragau byk2 sikit...


    take care... dun drink n drive ;D


    .
    .

    gonna miss you.. hikkssss

    ReplyDelete
  8. tak ada lobster, geragau pun bolehhhhh...


    janji masyukkkk

    ReplyDelete
  9. masyukk tewww..

    salamm jumaat yb.. ehehe

    ReplyDelete
  10. Syah,
    Terima kasih. Saya ada di Bali skrg. Tunggu konsultan. Sibuk pulak dia huhuhu

    Psst - Bali yg tepi LDP kat Sunway tu ngeee

    ReplyDelete
  11. Salam YB,

    Saya tabik le dengan orang-orang yang sentiasa bergerak ke sana ke mari ni. Pagi di Shah Alam , tengahari di Tg Karang, petang di Melaka, malam di KL....
    Saya ni, ulang alik antara BBB dengan Putrajaya pun rasa penat sangat....agknya faktor usia laaa... :-(

    ReplyDelete
  12. taPi daKu lebih Suka uDang geRagau daRi loBster itu...

    ReplyDelete
  13. geragau pun geragau la....
    maysuk jugak....
    geragau x1000 = lobster!!!
    .
    geragau boleh buat cincalok!!!

    ReplyDelete
  14. kalu yb payoh sgt nak masuk duit kuar duit, saya dgn senang hati hulurkan poket saya, ahaks.... have a nice weekend ya yb

    ReplyDelete
  15. salam...(tak sempat dah nk kirim salam org melaka-sbb sy org melaka heheheh)
    amboi..sibuknya..dah nama pun YB kan..sibuk memanjang..tp saya salute sbb sibuk3 msh boleh post entry..

    ReplyDelete
  16. dapat tak selipar sebelah lagi? hihihihih :P :P

    ReplyDelete
  17. ok drp xprojek langsung..
    selamat berprojek..

    ReplyDelete
  18. salam....
    nak gi malaka....tu kampung saye tu...

    ReplyDelete
  19. Salam YB,

    rejeki jangan ditolak...malah kena cari & cari..


    udang harimau takde ke?

    ReplyDelete
  20. banyak projek ko yb. Semuga ramadhan membawa rezki berlipat ganda..

    ReplyDelete
  21. Salam YB.....

    Selamat Maju Jaya ye, YB.

    :)

    ReplyDelete
  22. Teja,
    lain kali kita pergi taman rama2 ya. Aku nak tengok rama2 malam hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails