Sunday, July 25, 2010

Apa ke benda ni?

Kalau pandai cubalah teka.

Aku menyertai rombongan pengantin anak jiran aku ke sebelah pengantin lelaki. Majlis diadakan di dewan MPS Taman Gombak.

Hidangan perghh.

Ada satu yg nampak ganjil spt dlm gambar. Cuba teka apa tu.
Sent via BlackBerry from Maxis

26 comments:

  1. itu adolah sosej betul tak? nak adiahhh... ;p

    ReplyDelete
  2. ntah la tak tahu....pasti benda tu boleh makan punya...kalau tak , takkan dia lambakkan kat dalam pinggan tu

    ReplyDelete
  3. keledek kaler purple tu ke??
    mn tau..kot buat fries...

    :P

    ReplyDelete
  4. kenduri kawen eh..
    bkn fear factor???

    ReplyDelete
  5. Pisang salai diarrange jd mcm bunga..

    ReplyDelete
  6. sosej goreng.. dia dibelah dlu tak putus.. then bru digoreng.. so dia mengembang macam tu.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. pisang salai ker tu YB????


    lama x mkn...

    ReplyDelete
  8. dek kerana kreatifnya ..
    sampai ada yg tak berani makan ??

    ReplyDelete
  9. Macam rupa pisang salai tapi bukan kan ?

    Err.. payah nak teka kalau tak rasa..

    Tapi.. kemungkinan besar sosej dipotong memanjang dan digoreng.

    ReplyDelete
  10. tiada tawaran sebarang hadiah ke?

    kalau ada pun memang tak tau apa ke benda nyer tuh....
    ngeeee....

    ReplyDelete
  11. salam yb..

    apakah itu sotong goreng?

    yb mkn tak benda ganjil tu?

    ReplyDelete
  12. ntah la...yg aku tau pengantin bukannya nak makan sgt.

    ReplyDelete
  13. aku pun sama cam tijah..
    macam muruku jek.. tapi kaler cekelat le..

    ReplyDelete
  14. Kepada semua yg sudi meneka atau meninggalkan komen,

    Jawapannya ialah .. ... . . . .. . .


    tolong bunyi dram . . . . . . .


    .. . . . . . . . . . . .



    SOSEJ digoreng!



    Tahniah kpd Eja, T.A.C.A, Tie dan a kl citizen.

    ReplyDelete
  15. sosej tu kan...sekali tgk dah tau

    ReplyDelete
  16. MENTIBANG LAUT,
    terer awak ni. Tapi tak tahulah kalau awak dah baca jawapannya seperti di atas tu hehehe

    ReplyDelete
  17. a.z.r.i.n.a.03.07
    itu bukan paul si sotong tu atau suku sakat dia.

    Jawapan ada di komen saya di atas.

    ReplyDelete
  18. saya komen dulu then baru baca..terperasan dah ada jawapan. huhu..saya jarang baca komen org lain...kecuali komen sendiri

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails