Monday, December 21, 2009

Aku Dah Pulang

Alhamdulillah program Cuti-cuti Malaysia kami sekeluarga telah berakhir dgn jayanya malam tadi selepas 3 hari 3 malam melawat ke 3 negeri di utara. Banyak tempat menarik telah kami kunjungi dan makanan enak kami nikmati. Di samping itu dapat berjumpa dgn 2 org rakan blogger iaitu KuIna di Kuala Perlis dan Zyma di Alor Setar.

Tak sah tak ke tempat ni kalau ke Perlis

Aku nak pergi meeting sekarang. Nanti petang kalau sempat aku cerita panjaaaaaaang

Kepada rakan2 yg sudi ziarah rumah aku (dan bersihkannya mcm citahrudin) aku ucapkan terima kasih.

25 comments:

  1. kan main ko ye YB, berani ko sms aku dr bukit bendera... bak cni buah pala yg aku kirim... hehe

    ReplyDelete
  2. YB...kalau sy ada di a.star teringin jugak nk jmpa YB n family (kena bodek cik zyma dululah). Tapi kebetulan sy ke seberang jaya utk majlis perkahwinan sepupu.

    ReplyDelete
  3. sorry YB tak sempat nak bentang karpet merah apapun terima kasih singgah menjenguk saya & suami.

    sejak kebelkangan ni aktiviti mlm saya hanya di gerai tu, almaklum la baru ambik alih dari pengurusan yang tidak amanah.

    pesan sy pd semua jgn terlalu percaya kpd pekerja anda.

    ReplyDelete
  4. selamat pulang...
    banyak beli brg uncle..

    ReplyDelete
  5. salam YB...
    oooooo yg kata giliran YB lak nk bercuti tu , ghupanya YB pi melancong kat negeri cheq gak , awat pi lambat sangat , kalu tak leh kita jumpa kt aloq setaq , cheq seminggu kat sana.

    ReplyDelete
  6. YB buatpa pi padang besaq?? cheh... tetiba cakap utagha... hahahahahah :P :P :P

    ReplyDelete
  7. ko dah pulang, kini tiba aku akan pegi...tapi pegi tak lama...cuma rutin biasa aje ( x-mas balik kampung daaa....)

    ReplyDelete
  8. Teja,
    aku berkejar ke Bkt Bendara nak naik keretapi sampai tak sempat nak beli buah pala utk ko. Cuma sempat beli jeruk kedondong dan jeruk kuini. Ko tak makankan buah2 ni? hehehe

    pB,
    tak sampai hati nak borong sakan sbb nak bagi can mereka yg nak datang lepas ni. Kan cuti sekolah belum habis lagi ngeh3x

    (dibaca tak muat nak sumbat dlm MPV saya tu huhuhu)

    ReplyDelete
  9. kenari,
    belum ada rezeki kita nak jumpa agaknya. Saya ada kat Penang dari petang Sabtu sampai petang semalam. Kalau tak boleh jugak jumpa kat seberang jaya tu hehehe

    kuina,
    tak bentang carpet merah tak apa.

    Kami pun seronok dpt jumpa rakan2 spt awak. Anak2 saya tanya bila masa awak blogging kalau siang kerja dgn konsultan dan malam berniaga? ngeee

    Terima kasih atas nasihat dan peringatan awak tu. Mmg kita kena sentiasa berhati2.

    ReplyDelete
  10. ~O~,
    Seronok terutama dpt bersama2 keluarga selama 3H/3M tu. Kalau tak masing2 sibuk dgn urusan masing2.

    zaren,
    kami tak beli barang sgt. Masa lebih banyak digunakan utk melawat2 dan makan2 ngee

    ReplyDelete
  11. amboi yb, jalan sakan no, sempat singgah aloq staq awat tak beli garam belacan?

    ReplyDelete
  12. ummi,
    awat tak habaq ada kat sana minggu lepai?

    Sebenarnya kami tak dpt nak melancong lebih awal sbb Atikah baru habis exam CAT dia. Hazwan pulak baru mula semester baru di UIAM. Jadi kenalah tunggu cuti hujung minggu yg panjang sikit.

    Takpalah no. Lain kali cek mai lagi hehehe

    ReplyDelete
  13. syah,
    Kami pi shoppinglah kat sana - apa lagi? hehehe

    Hang takpalah cakap utagha sbb laki hang org sana

    tchersally,
    tq. Lepas ni nak sambung lagi! cuti belum habis.

    psst- jadi ke awak nak dtg KL? Rogerlah awal takut saya takde kat sini ngeee

    ReplyDelete
  14. dulu2 aku penah duk penang, so bkt bendera tu tmpt aku sll detin... hehe

    kedondong?? peberet aku tuh... nakkkkk!!!!

    ReplyDelete
  15. sonata,
    balik kampung pun seronok jugak. Minggu depan kami pun nak balik kampung - ada kenduri tahlil aruah adik ipar.

    Daun Bidara,
    garam belacan tu mcmana? tak pernah pulak makan.

    kami suka belacan tumbuk Tg Dawai. Tapi kali ni tak sempat ke sana huhuhu

    ReplyDelete
  16. Teja,
    patutlah aku tengok ada nama ko kat pokok dekat stesen keretapi tu ahaks.

    ok nanti aku hantarkan kedondong tu. Nak jumpa kat mana?

    ReplyDelete
  17. kat restoran jejantas AK ok jugak... huhu

    ReplyDelete
  18. Teja,
    kat al-ikhsan tu? Bila nak jumpa? Jgn lambat sgt nanti habis pulak kedondong tu hehehe

    ReplyDelete
  19. abah kami pun oghang utagha gak... Hohohohohoh :P :P

    YB bawa ole-ole apa dari sana? Sok lusa saya nak terjah umah YB nih mengabihkan segala yang ada... Hahahahahahah :P :P :P

    ReplyDelete
  20. syah,
    betui tu. jadi tak heranlah kalau hang pandai cakap utagha. Cuma makan derian pulut aje hang belum gemaq betui hehehe

    adalah sikit ole2. Hari ini pun dah banyak yg kena korbankan. Jadi dtglah cepat. Kalau lambat, habis saya tak taw ngeh3x

    ReplyDelete
  21. tak saba nak tahu cerita terkini :)

    ReplyDelete
  22. mak su,
    sabar sikit. tak lari cerita dikejar hehehe (boleh komen mcm tu tak?)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails