Tuesday, March 31, 2009

Saya Pun Nak Main Jugak!

Petang semalam selapas balik dari mesyuarat dgn klien saya singgah di sekolah agama tempat Atikah mengajar. Eh apasal sunyi aje? Murid mmg kebanyakannya dah pulang ke rumah masing2 tapi cikgu2 mereka selalu ada lagi termasuk Atikah. Saya pun telefon dan Atikah kata dia ada di taman dgn adiknya Adam Hakimi.

Saya pun berdesup ke sana. Dia tengah teruja mencuba permainan di taman itu. Ini gambar2 dia

28 comments:

  1. berdesup?? hehe.. pantang dgr taman permainan ek YB. so,mana gambar YB tgh main gelungsur tu.hik3..

    ReplyDelete
  2. sakura,
    elok senyum pagi2 ni.

    PenyuBiru,
    eh tak boleh tunjuk gambar saya tengah main gelongsor takut YDP MPAJ nampak. Tak pasal2 saya kena ganti permainan yg org lain rosakkan kerana ingat saya yg buat hehehe

    ReplyDelete
  3. YB musti men jongkang jongket tu kan ngan Adam?? hahahahah :P :P

    ReplyDelete
  4. syah shah,
    ko mmg pandai. Tapi aku sorang lebih berat dari Adam dan Atikah. Tak naik jongkang jongket tu hehehe

    ReplyDelete
  5. kesian adam kena berebut ngan ayah,huhu. Meh main umah Kak juliet,muhahahaha.

    ReplyDelete
  6. hehe yb pun main jugak eh..malu-malu pulak nak tunjuk gambar dia

    ReplyDelete
  7. patut ler call,, takkkk jawab

    tengoh meeting ghuper ghuper nyer

    ReplyDelete
  8. sonoknyerr men gelongsor tewww..

    ReplyDelete
  9. mmg besh main kat taman ria camtuh kan? kan? hehehe

    ReplyDelete
  10. chomeynyee :D
    alhamdulillah, nampak sihat ajer adam.

    ReplyDelete
  11. A ah laaa YB...
    mana gambau YB main gelungsur...??
    @ buaian....kekekkee
    Somey nyer baby tu...
    aramak lama benau cuti jg budak kecik arr....rindulak nak jaga budak kecik memalam..huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. yahooo, bestnyer! bila plaks nak buat shuffle?

    ReplyDelete
  13. juliet,
    mana ada berebut dgn Adam? Kalau ko ada semalam harus berebut dgn ko.
    psst - bila ko nak dtg lagi?

    cinta cukulet,
    taman tu utk kanak2 aje. Takut putus pulak tali buaian kalau saya duduk kat situ. Bibik2 selalulah buat mcm tu. hehehe

    Tera,
    apa kelas main kat taman kanak2. Apa kata kita pegi A Famosa? hehehe

    pB,
    awak yg call rupanya. Tak cam no tu hehehe


    en_me,
    gelongsor kat ulu bendul lagi best - ada air. hehehe

    ReplyDelete
  14. jard,
    aku tahu ko mmg suka main tak taman. Kalau tak segan jemputlah dtg. Ko ajak kts dan juliet sekali sbb mereka tahu rumah aku.

    Akmal,
    alhamdulillah sihat dan cergas Adam. Sedap buat gelut hehehe

    dcrysz,
    gambau saya kena tapis oleh lembaga penapis hehehe
    Lepas ni bolehlah sambung jaga budak kecik.

    mak su,
    saya tak pandai suffle. Mak Su tolonglah ajarkan. Apakata buat kelas?

    ReplyDelete
  15. salam...

    waaa... main gelongsor ek... lama dah tak main swing dan seesaw... :)

    ReplyDelete
  16. Tak ada pun gambar en YB tengah main? Hehehe!

    ReplyDelete
  17. selalu ke atikah ngan adam gi main situ...

    hehehehehehehe... ada can aku gi culik mereka... hikkssss


    pssssttt... aku selalu gak gi main kat tmn tu... sekali tu aku nmpk ko... tp ko wat2 tak kenal aku... sedih tau :D

    ReplyDelete
  18. senang je ko nak kenal aku...
    pompuan comey yg duk berbuai itu la aku :D

    ReplyDelete
  19. wah wah..sonoknye...;)nak join la..ehehe

    ReplyDelete
  20. kalau TAMAN PERMAINAN ORANG TUA ada kan best... leh kita main2

    ReplyDelete
  21. YB..you tak main sekali ke?

    ReplyDelete
  22. kecik2 dulu tak puas main ke...main gelongsor , buai, jongkang jonkit. Cukup2 la tu...

    ReplyDelete
  23. saja je tu tak bubuh gambar papa adam tu main jongkang-jongket...

    ReplyDelete
  24. kau mmg terer bang. dh ada ank dara dan masih ada ank kecik. hehehe...

    sila turunkan ilmu pd aku ye bang. ha ha.


    .

    ReplyDelete
  25. Sastri,,
    wsalam. Saya terbayang Sas mcm Bawang Putih kalau main buaian. hehehe

    JP,
    permainan tu hanya utk kanak2 di bawah 12 tahun. Kalau saya main pun takkan nak tunjukkan gambar kerana melanggar undang2 ahaks.

    kts,
    tak jugak selalu sbb Atikah mengajar pagi petang. Tambahan sekarang ko nak culik mereka, lagilah jarang pegi lepas ni ngeh 3x

    kts lagi,
    yg aku selalu tengok main buaian selain dari kanak2 adalah bibik2! Lain kali aku akan perhatikan betul2 - kalau bukan muka Indon mestilah ko kahkahkah

    Liyana,
    apa kelas main kat taman kanak2. Jom pergi main waterslide kat ulu bendul.

    kapten,
    Taman permainan org tua ada kat Genting, Sunway, Timesquare etc tapi kena bayar huhuhu

    Rozita,
    I jadi jurugambar aje hehehe

    sonata,
    kecik2 dulu saya main konda-kondi, galah panjang dan teng2 aje. Sekarang baru nak merasa mainan modular ni.
    psst - satu set dekat RM30K. Ada kawan nak masuk tender supply benda ni hehehe

    Shifu,
    syyy jgn cakap kuat2

    tasik,
    betul ke ko nak menuntut ilmu tu? Ko kena dtg malam Jumaat ni adeh deh deh

    kuina,
    boleh2 tapi kalau nak dtg sini jauh sgt pegi aje kat Sg Batu Pahat tu hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails