Wednesday, April 9, 2014

Blogger Award




Gambar di atas adalah dua Award yang pernah aku terima di awal dunia blogging aku. Seingat aku ada lagi beberapa award yang aku pernah terima masa itu. Cuma tak berapa rajin nak selak blog aku dulu.

Pada masa itu para blogger gemar memberi award sesama mereka terutama yang ada blog yg popular. Selain itu mereka juga suka tag blogger lain di mana sesiapa yang kena tag perlu menjawab soalan2 yang diberikan dgn jujur dan candid. Selepas menjawab tag itu mereka bolehlah tag blogger-blogger lain pula dan begitulah seterusnya. Ada ketikanya tag yang sama akan kembali ke blogger asal setelah melalui beberapa pusingan! ahaks.

Oh ya. Blogger e-leeyana yang memberi aku award di atas ni dah lama aku tak jumpa di alam maya blogging. Dulu dia student UUM kalau tak silap aku. Sekarang ni mungkin dia dah kahwin dan ada anak kot sebab dah 6 tahun masa berlalu.


16 comments:

  1. Jujurnya saya kurang menggemari benda2 yang ada unsur tag tagging ni.. Tapi saya menghargai mereka/blogger yang rajin memberi dan mencipta award..

    Saya jenis malas nak jawab soalan.. Dan malas jugak nak ber-tagging.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu memang banyak kak unsur tagging ni. Tapi laa ni tak jumpa pun menatang tu semua.

      Delete
    2. Bukan Cik Azz saja yg kurang gemar benda2 yg ada unsur tag tagging tersebut. Saya dulu pun ada masa tak layan juga bila kena tag terutama bila soalannya agak merapu.

      Dulu ramai juga blogger yg rajin memberi dan mencipta award. Sekarang ni dah kurang rasanya atau mungkinkah kerana saya dah lama tak dapat award? …. hehehe

      Delete
    3. t.a.t.a

      menatang tag tu dah pupus kot sekarang macam juga dinasour …… ngeeee

      Delete
  2. dulu buat blog utk berniaga..sekarang br rasa nak tulis blog peribadi..
    tak salah kan lambat sikit..
    btwn salam kenal..kalau tak kenal lagi..eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat blog utk berniaga sekurang-kurangnya adalah hasil. Kalau buat blog peribadi mcm saya ni, kira syok sendiri ajelah. Nasib baik ada kawan2 yg sudi membacanya.

      Petak Bunga saya belum kenal tapi kalau Lea tu saya kenallah.
      Anyway, happy belated birthday.

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih kerana terus sudi mengomen.

      Kirim salam kat Adli

      Delete
  4. blog saya tak pernah menang award...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. komanlah kalau tak pernah menang award ….. hahaha

      larikksss

      Delete
  5. Sebab tak glamer tak ada award...ehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni glamer pun susah nak dapat award sebab kebanyakan blogger dah malas nak bagi award ni ….. huhu

      Delete
  6. yb..bagi la award kat sy satu, buleh? tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau rajin nanti saya copy paste dan bagi kat Abe Kie ….. hehehe

      Ada lagi sesiapa nak award? …… hahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails