Wednesday, December 11, 2013

Berada Di Cockpit Boeing 737


Semasa kecil aku memang bercita-cita nak jadi pilot. Dapat juga duduk kat kerusi pilot akhirnya …. ngeee


Mereka buat mcm kapalterbang atuk mereka ….. hehehe


Di awan biru


Nak pergi honeymoon

20 comments:

  1. amboi... sibbek mak adam tak de cita2 nak jadi pramugari.... hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dia ada cita2 nak jadi pramugari rasanya sampai sekarang kami masih terbang …… hehehe

      Delete
  2. Kalau semua yang di atas itu berpakaian putih dan bertopi, lagi kachak dan handsome rasanya kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak berpakaian putih dan bertopi pun dah kacak dan handsomelah kiranya ya?

      Para pelancong takkan nak pakai baju putih dan bertopi …… hehehe

      Delete
  3. Assalamualaikum,
    Hu hu hu kemain!

    ReplyDelete
  4. kenapa geram sangat tengok pipi haikal tuh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pipi layut dia memang ramai yg suka cubit.

      Juliet geram tengok pipi haikal takpe. Jangan geram tengok pipi ayah dia sudahlah …… hahaha

      Delete
  5. bagusla.. anak2 jadi pilot bawak mak ayah pegi honeymoon. selama di, ayahnya y jd driver anak2 nk kesana sini kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak yg minat nak jadi pilot tu baru nak masuk Tingkatan 1. Lama lagilah nak merasa dia bawa emak ayahnya naik kapalterbang dgn dia sebagai pilotnya. Itupun kalau cita2nya tercapai …..

      Delete
  6. Sampai hati tinggalkan sy !!! Huhu.. Nak ikuuuuuttttt...

    # tp tak pe dpt menyempit di cockpit pun dah ok Dah hari tu, alhamdulillah.. Safe journey & have a wonderful holiday !!! Make sure bag hijau tu beranak kembar 4 at least ! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah balik pun ….. ngeeee

      Beg hijau tu hanya beranak kembar 2. Lain kali haruslah kembar 4 sebab dah tahu kat mana nak cari barang2 murah tu …… hehehe

      Delete
  7. Replies
    1. co-pilot tak bertauliah semua tu …… hahaha

      Delete
  8. mcm mana boleh terlepas ke cockpit tuh?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails