Thursday, June 16, 2011

Nora Elena

Sekarang ni sibuk org dok bercakap pasal drama Nora Elena di TV3 tu. Aku tak ikuti sangat citer ni sebab waktu siaran dekat nak masuk waktu Maghrib. Siapa yg giler tengok citer ni alamat solat Maghrib lajak ke pukul 8 malam.

Dua hari lepas Atikah balik bercuti dari UiTM. Dia pun kempen tentang citer ni. Nenek2 Atikah dan datuknya (mertua aku) yang sedang 'bercuti' di rumah kami termakan pujukan Atikah utk menonton citer ni. Sekarang kalau pukul 7 ptg mereka akan menonton.

Malam tadi Atikah siap memberi sinopsis citer ni kpd emak Adam. Siap buka tonton.com.

Aku syak ramai yg menonton citer ni golongan muda. Mereka lebih tertarik kpd pelakon iaitu Aaron Aziz dan Siti Saleha kerana mereka hensem dan cun. macam ramai yg menonton Adamaya tak lama dulu sebab nak tengok Lisa Surihani hehehe


Ini dia dua pelakon utama citer Nora Elena

Watak Seth Tan (bukan setan) lakonan Aaron terlampau baik. Dahlah tu asyik bagi bunga kpd isterinya. Sesiapa dapat suami mcm tu mmg cairlah. nasib baik emak Adam tak tengok sangat lagi citer ni. Kalau tak kenalah aku sediakan bajet tambahan utk belikan dia bunga setiap hari huhuhu

Aku tak nak mengulas panjang sebab aku nak pergi tapak projek kejap lagi sebab ada lawatan oleh klien dan mesyuarat. Korang tengoklah sendiri. Petang ni episod terakhir!

22 comments:

  1. tak suka aron aziz..sebab tu tak tengok cerita tu...!!!




    kena terima hakikat..bila dah jadi selebriti..ada orang suka ada yang tak...:((

    ReplyDelete
  2. YB..sangkut jugak dengan nora elena ye..
    petang ni nak tengok episode akhir je la..yang lain2 tak tengok..

    ReplyDelete
  3. kaklong,

    eh nape pulak tak suka? Ramai wanita tergila2kan dia hehehe

    Tapi betullah kata kaklong. Mana2 selebriti pun ada org suka ada org tak suka.

    ReplyDelete
  4. kaklong lagi,

    wah hebat ni. Lepas ni cuba sekali lagi

    ekeke

    ReplyDelete
  5. Acik Erna,

    Baru nak sangkut sebab Atikah dok sibuk promote. Malam tadi tumpang tengok kat tonton.com dgn emak Adam. Kenalah layan emak Adam sebelum dia layan perasaan hahaha

    Ok petang ni Acik Erna tengokkan utk saya tau. Saya nak ke surau baca Yasin ngeee

    ReplyDelete
  6. baru tau pasal cerita ni.
    tapi belum terbuka pintu hati untuk menonton.
    boleh?
    hahaha~

    ReplyDelete
  7. last dah? cepat bebenor..

    kalau ikut buku, ada few things la akan ada dlm episod kali ni.

    jap, eh, x byk dah, culik baby, yvonne mati then abis... mmg blh abis arini

    ReplyDelete
  8. hoh? tak berapa nak tengok sangat cerita ni. mcm bosan gila.

    ReplyDelete
  9. cite ni ok. x minat pun aaron aziz. sekian. hehe

    ReplyDelete
  10. saya dah lama tak tgk drama bersiri melayu..tak pernah tau pun cerita ni

    ReplyDelete
  11. yup..cerita ni memang tengah hangat di pasaran, terutamanya watak seth tan itewww..ramai2 mak mak orang pun gilakan watak itu..

    saya juga setuju, waktu tayangan yg tidak sesuai..

    ReplyDelete
  12. baca novel dia lagi besttttt

    ReplyDelete
  13. baru tgk beesungguh2 semalam..
    kalau tak.. tak tgk gak.. :P

    ReplyDelete
  14. saya tak tengok cite tu tapi saya heran kenapa selalu terlajak maghrib,kekekeke.

    ReplyDelete
  15. nasib baiklah YB..
    tp klau dia tgk,mesti wat cam seth tan juga ke?

    ReplyDelete
  16. IE terasa kepedasannya dgn entri YB ni..

    sebEnarnya YB nak tulis gini..

    daripada aku tengok Nora Elene
    (dapat juta-juta angan-angan..)

    baik aku tengok projek
    (dapat juta-juta RM...)

    ReplyDelete
  17. lau mak adam mntak bunga belikan jer bunga yg dlm pasu..bunga kertas ker..bunga raya ker..hehehehe

    ReplyDelete
  18. enpakwe kata membazir je bagi bunga bukan boleh makan pun.

    ReplyDelete
  19. rosdiana @ wos,

    kalau nak tonton kat slot Akasia tu pun tak dapat sebab dah habis ngeeee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails