Thursday, June 16, 2011

Nora Elena

Sekarang ni sibuk org dok bercakap pasal drama Nora Elena di TV3 tu. Aku tak ikuti sangat citer ni sebab waktu siaran dekat nak masuk waktu Maghrib. Siapa yg giler tengok citer ni alamat solat Maghrib lajak ke pukul 8 malam.

Dua hari lepas Atikah balik bercuti dari UiTM. Dia pun kempen tentang citer ni. Nenek2 Atikah dan datuknya (mertua aku) yang sedang 'bercuti' di rumah kami termakan pujukan Atikah utk menonton citer ni. Sekarang kalau pukul 7 ptg mereka akan menonton.

Malam tadi Atikah siap memberi sinopsis citer ni kpd emak Adam. Siap buka tonton.com.

Aku syak ramai yg menonton citer ni golongan muda. Mereka lebih tertarik kpd pelakon iaitu Aaron Aziz dan Siti Saleha kerana mereka hensem dan cun. macam ramai yg menonton Adamaya tak lama dulu sebab nak tengok Lisa Surihani hehehe