Sunday, February 13, 2011

Terowong Genting Sempah

Yes I back to my state
Sent via BlackBerry from Maxis

14 comments:

  1. semoga slmt dpm perjalanan.
    mintak dr dulu yer..
    lembah hujan nih!

    ReplyDelete
  2. saya pun kena lalu terowong ni setiap kali balik kampung halaman saya ..drive safely

    ReplyDelete
  3. Masa kecik2 dulu, amat kagum bile melalui Terowong ni....

    kalau mengantuk terus jadi segar bugar...ntah kenapa,


    jakun agaknya masa tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam YB
    semoga selamat tiba ke destinasi..

    ReplyDelete
  5. Baru-baru ni masa balik dari Labu, lalu kat terowong tu... Mak saya kata apsal malap je terowong ni..? Rasanya dulu takde la malap sangat. Jimat bajet gamaknya...

    ReplyDelete
  6. Tak lalu sini semalam. Menghala batang kali sebab nak singgah pekan Rawang.





    kat rumah tu banyak betul bulb terbakar.

    ReplyDelete
  7. dulu2 ..masa kecik2 saya ingat.. Genting Sampah..

    ReplyDelete
  8. kakngah,

    Semalam lembah dan KL hujan. Nasib baik tempat yg saya tuju tu tak hujan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails