Monday, December 13, 2010

Pekan Rabu

Kami sampai di Kuala Kedah pukul 5:15 ptg. Rasa mcm baru balik dari obesi pulak.

Singgah di Pekan Rabu utk beli bahulu dan rempah kari O.

Aku sempat pekena the tarik di Nadia Corner. Terasa kehangatan air the tu turun di kerongkong dan terus ke perut.

Sat lagi cek nak sambong perjalanan cek balik KL.
Sent via BlackBerry from Maxis

29 comments:

  1. YB... baulu...my feveret...!!

    ReplyDelete
  2. betui ka ada ikan pekasam? uish bekenannya chekkk..ghitu beli pekasam kat MAHA makan tak feel langsun...kihkihkih

    YB, sok pepagi bute saya gi MPK.

    ReplyDelete
  3. pekan isnin, pekan selasa dah pergi??

    :D

    ReplyDelete
  4. kak long,

    kami tak beli ikan pekasam. Dulu masa Afifah belajar di Gerik ada juga beli ikan pekasam yg dijual dekat tasik Raban, Lenggong.

    ReplyDelete
  5. BonekadalamChermin,

    Oh awak org Kedah ek? Kalau awak ada kat sana semalam boleh singgah. Untung2 dpt pekena roti mayat dgn kopi O ngeeee

    ReplyDelete
  6. ibuintan,

    Apasal ramai yg tanya pasal ikan pekasam ni? Kami singgah Pekan Rabu beli bahulu, rempah dan asam jawa aje hehehe

    ReplyDelete
  7. zonaku,

    Aku makan juga ikan pekasam tu tapi taklah feberet aku. Tenggiri jeruk lagi sedap rasanya hehehe

    ReplyDelete
  8. aNIe,

    Baulu kena yg panas2 mmg world. Semalam beli yg dalam plastik 20 biji satu plastik dan yg dalam tipuware satu bekas 60 biji. Yg dlm plastik tu dimakan dlm perjalanan ngeeee

    ReplyDelete
  9. gadisBunga,

    hang mmg anak dara Kedah jati noo. Suka makan pekasam.

    Kat MAHA dah tak ori kot.

    Hari ni saya tak ke Klang. Lain harilah nampaknya kita kena atur balik hehehe

    ReplyDelete
  10. kts,

    Pekan isnin tak pernah jumpa tapi Pasar Senin adalah kat Jakarta.

    Ko nak ikut tak?

    ReplyDelete
  11. Insan Marhaen,

    Klinik dia tak sempat singgah tapi Galeria dia adalah kami lawati semalam. Saya dan anak2 lelaki saya aje yg pergi. Emak dan kakak2 Adam pergi shopping masa tu hehehe

    ReplyDelete
  12. -GC-,

    Dah pergi ke Kedah kenalah cakap mcm org sana juga.

    Cek takde no hp hang. Kalau tak boleh juga singgah tengok pengantin baru ngeeee

    ReplyDelete
  13. HUH Pekan rabu alor star...bandar yg wujud sebelum wujudnya washington DC..

    ReplyDelete
  14. WaQheh,

    Pekan Rabu juga telah melahirkan usahawan dan negarawan bertaraf antarabangsa.

    ReplyDelete
  15. Jauhnya cari bahulu.. nanti YB nak datang big river bgtau..saya boleh belikan bahulu kat kilang ayah+rakan2 ayah saya..:)

    ReplyDelete
  16. sonoknyerr kang YB gi obersie tewww.. uhuhu

    ReplyDelete
  17. Lieya,

    Dah kebetulan sampai dekat AS kami singgahlah di Pekan Rabu tu utk beli baulu. Dah biasa beli kat situ dari dulu lagi.

    Terima kasihlah menawarkan utk kami beli baulu di kilang ayah Lieya. Ada diskaun tak? hehehe

    ReplyDelete
  18. en_me,

    Obersie kami dekat aje. Masih dalam Malaysia. en_me obersie baru2 betul2 hebat.

    Apapun yg penting kami sekeluarga ceria.

    ReplyDelete
  19. YB.. tak payah diskaun pun dah diskaun..ewah..hahaha

    ReplyDelete
  20. YB.. tak payah diskaun pun dah diskaun..ewah..hahaha

    ReplyDelete
  21. Lieya,

    Kalau bagi diskaun lagi, untung2 dapat free hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails