Sunday, December 12, 2010

Minyak Gamat Yang Menggamatkan

Alang2 nak beli minyak gamat lebih baik beli botol yg besar ni.

Kalau nak lagi power cubalah minyak lintah atau minyak belacak. Nak tahu tanyalah Shifu .
Sent via BlackBerry from Maxis

26 comments:

  1. oppssss....

    tak sangka pulak dapat yang 1st...

    ReplyDelete
  2. salammm....masih kat kedai minyak gamat ke?

    ReplyDelete
  3. YB dah pergi Island Hopping ya.... best tak? ...siapa yang bunting? oppsss.. silap tanya ? siapa yang minum air tasik Dayang Bunting?

    ReplyDelete
  4. dah bawak emak Adam shopping ke? jangan lupa ke Idaman Suri... kat situ banyak barang murah (murah lah dari harga kat KL nih...)

    periuk Vision ke...

    pinggan mangkuk....

    sudu garfu senduk sudip pelbagai (ini memang saya cadangkan beli... sudu garfu dia cantik2 dan murah2...
    dulu saya beli berdozen-dozen... berguna bila buat kenduri kendara... atau bila YB nak jamu kami bloggers ni makan-makan ke...)

    ReplyDelete
  5. sudu garfu yang ada salut emas di tepi tu... bunga dia cantik2...dan sudu dia tahan ... bukan yg lembik tu..pakai beberapa kali dah bengkok sana sini...
    (hehehe...ini nak psycho YB suruh belikan amak Adam)

    hehehe....

    ReplyDelete
  6. dan jangan lupa borong cekelat banyakkkkkkkk ..........

    ReplyDelete
  7. Lagi satu Haji Ismail Group....

    pun banyak barang pinggan mangkuk pelbagai....

    ReplyDelete
  8. jawab YB jangan tak jawab...kena jawab satu-satu tau!
    ;-)

    ReplyDelete
  9. hehhheee... sakan nurazzah8 yer

    ReplyDelete
  10. saja YB buat gamat yang tak gamat ya!

    ReplyDelete
  11. Nurazzah8 no 1,

    Wsalam.

    Kagum pasal apa? Tengok botol besar tu ke?

    ReplyDelete
  12. Nurazzah8 no 2,

    Tahniah kerana berjaya menjadi pengomen pertama. Hari Ahad selalunya tak ramai pengomen huhuhu

    ReplyDelete
  13. Salam YB


    dah naik kabel car ker ?????

    ReplyDelete
  14. kalo minyak lintah botol sebesar itu, makanya 'benda' itu akan jadi sebesar itu jugalah yer....hahaaa

    ReplyDelete
  15. Heheheh... kalau beli botol besar tu boleh siap diving sekali...

    Kalau ke Langkawi... memang minyak gamat jadi bekalan yang wajib untuk sedara mara..

    YB jadi shifu minyak lintah eh?...hahahahha

    ReplyDelete
  16. Nurazzah8 no 3,

    Org lain sibuk pergi kenduri kahwin smlm hehehe

    ReplyDelete
  17. Nuazzah8 no 4,

    20 minit aje di kedai gamat tu. Sempat tengok mereka masak gamat tu.

    ReplyDelete
  18. berpeluh ketiak nak angkut yang besau tuh YB,.. silap2, trus buat mandi! ;p

    ReplyDelete
  19. nak tanya kat ko gak :
    apa itu minyak lintah / minyak belacak??

    sila jawab!

    :P

    ReplyDelete
  20. Ini minyak gamat tak habis pakai ni..hahaha.. macam durian tak abis makan kat kg gajah tu..kekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails