Saturday, December 11, 2010

Langkawi

Pemandangan dari bilik penginapan kami

Kami tiba di pulau Mahsuri pukul 4:45 ptg setelah mengharung ombak dari jeti Kuala Kedah. Sebahagian drpd penumpang tumpas dan muntah termasuk Adam. Mula2 dia steady tapi dah separuh jalan dia muntah. Nasib baik emak Adam tahan. Lain kali nak naik kapalterbanglah.

Kami nak keluar riki tempat shopping dan makan malam.
Sent via BlackBerry from Maxis

13 comments:

  1. pasal apa naik kuala kedah, naik dari kuala perlis dekat sikit
    sya masa duk langkawi dulu sangat bercinta nak naik bot dari k.kedah sbb jauh dan......

    ReplyDelete
  2. alang alang tu g satun sekali ye..sesekali naik ke siam
    hehehehe..;p

    ReplyDelete
  3. erpp.. last komen
    1st dapat hadiah coklat tak? ;p

    ReplyDelete
  4. bimbang gak musim hujan ni naik feri...

    ReplyDelete
  5. Amboihhhh..sempat mengupdate tu..bukan main pesan penutupan blog 3hr 2 mlm..hehe..blogger tegar..blogger tegar..

    Bella Vista kan..? eh..ye ke? Jgn lupa pergi island hopping tau!

    ReplyDelete
  6. hhhmmmm....
    cekelat sana masih murahkah?

    ReplyDelete
  7. Rindunya Langkawi
    rindunya coklat2 kat sana..

    yb nak kirim coklat bole..ngeee..

    ReplyDelete
  8. saya ingat pemandangan ini. Adakah ini di Bella Vista?
    :)

    ReplyDelete
  9. makan seafood sedap di Lobster Village dekat Langkasuka Hotel.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails