Wednesday, March 24, 2010

Selamat Hari Ulangtahun Buat Nuratikah Hanna

Memandangkan antara tujuan utama ayah buat blog ini ialah untuk merakamkan peristiwa2 istimewa keluarga kita, adalah tidak adil kalau ayah tidak membuat satu n3 khas sempena hari ulangtahun (bukan hari jadi kerana kamu mesti terjadi sembilan bulan sebelum itu hehehe).

Hari ini genaplah 19 tahun kamu berada di dalam keluarga ini. Antara 3 orang beradik yg awal, hanya kamu yg berjaya dilahirkan di KL. Itupun kerana ayah dihantar posting ke KL (org KL posting kat KL). Maka dapatlah kamu memakai IC dgn nombor tengahnya 14 (tidak spt abg kamu yg pakai no tengah 13 dan adik kamu Afifah yg pakai no tengah 01).

Sepatutnya ayah buat posting ni pagi tadi tetapi kerana ayah terpaksa membuat persediaan utk presentation kpd Jeneral di Mindef, maka terpaksalah ayah tunda n3 ini ke petang ini. Walaupun bukanlah presentation nak menjual kapal selam, helikopter pelbagai guna atau kereta kebal kpd Mindef tetapi ayah perlu juga membuat persediaan yg sewajarnya. Maklumlah nak jumpa dgn seorang Jeneral. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Kira hadiah hari ulangtahun kamu (boleh pula kira mcm tu ke?).

Apapun selamat menyambut ulangtahun dan semoga menjadi anak yg solehah, dirahmati Allah, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan usia.

Gambar kamu ketika masih lagi berusia 18 tahun 11 bulan dan 12 hari

Kalau Atikah terbaca n3 ni jgn segan nak komen. Say hello to my blogger friends ngeh3x

31 comments:

  1. happy birthday nuratikah hanna :)

    all the best to you :)

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun untuk anak ayah..
    eh silap, untuk anak YB..

    err CP single lagi ni, ada can ke pasni nak tukar panggil ayah lak, ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. Mak Su,
    thanks on behalf of Atikah

    Che'Pit,
    pandainya CP nak mengayat saya ngeee

    Tapi rasanya dah terlambat sbb dah ada yg booking ngeh3x

    ReplyDelete
  4. eh! puji2 sampai lupa nak ucap 'selamat hari lahir'.. :)

    ReplyDelete
  5. sI tEDI,
    Atikah yg tercomel dlm keluarga kami selain Adam. Ramai yg tak percaya dia sedang belajar di IPTA. Ada yg ingat dia masih sekolah rendah!

    (ceit kena pergi buat check up mata)

    sI tEDI lagi,
    terima kasih b/p Atikah.

    Hujan2 ni mungkin dia tak buka komputer ngeee

    ReplyDelete
  6. hepi besday atiqah...moga selamat dan sejahtera semua hari.

    ReplyDelete
  7. happy bday atikah... moga hidup tambah berkat





    alamak YB, atikah hampir sebaya ngan aku la....

    ReplyDelete
  8. SELAMAT HARI ULANG TAHUN anakanda NurAtikah Hanna...
    Semuga membesar menjadi anak yang solehah dan membanggakan ayah bonda.

    To YB
    Ini dia NurAtikah hanna yang sebaya anak saya NurSyabilla yang belajar di UITM tu Ya...
    You have every reasons to be proud and happy.

    ReplyDelete
  9. to all bloger..
    tanx 4 wishing my befday =)
    hr ni bz ckit..2 yg on9 dh mlm..
    ni pn br abis bls komen yg betimbun2 kat fb..

    to ayah.,
    tanx u very2 much..love u..teharu lak sbb ada n3 psl befday sndiri..hehe..muah!

    ReplyDelete
  10. ada gaya yb juga anak ayah ni.

    p/s
    yb sila ambil award di blog daun

    ReplyDelete
  11. siapa yg dah booking YB? hepi besday atikah..

    ReplyDelete
  12. ONE ZABA,
    Atikah dah cakap tanx pada pukul 9:19 tadi hehehe

    zonaku,
    amiin.....

    ya ke sebaya dgn ko? Oh ya semasa ko 10 tahun dulu ahaks

    ReplyDelete
  13. hazeleyed lady,
    NurSyabilla belajar di UiTM mana? Entah2 dia kenal dgn Atikah kalau di Shah Alam.

    You have every reasons to be proud and happy too.

    Atikah,
    takde apa hadiah nak bagi tahun ni jadi buatlah satu n3 utk kenang2an. Kalau panjang umur dan blog ni ada lagi, mungkin 10 tahun dari skrg, Atikah boleh tunjukkan n3 ni kat cucu2 ayah muahaha

    ReplyDelete
  14. k'eja,
    saya yakin ucapkan terima kasih Atikah ditujukan kpd awak juga walaupun komen dia sebelum komen awak ni hehehe


    Daun Bidara,
    ya ke ada gaya yb Atikah tu? Tapi dia tak minat politik dan singkatan nama dia NAH dan bukan YB ngeee
    Dia lebih berminat nak jadi akauntan.

    Terima kasih beri saya award. Nanti atau esok bila sempat saya ke sana.

    MENTIBANG LAUT,
    ramai juga kawan2 dia nak booking. Nanti saya buat e-booking hehehe

    ReplyDelete
  15. Salam YB.....

    Wahhh,rajinnya bikin n3 utk anak ye. Besok2 buat la n3 utk Mak Adam pulak.....

    To Atikah Sayang....
    Selamat ulangtahun dari Aunty Zyma.

    Semoga kamu sukses hendaknya dan m`jadi anak yg solehah, hormati org tua mu serta m`hargai setiap detik pengorbanan kedua org tua mu.

    Be good to all,Dear.


    :)

    ReplyDelete
  16. zyma,
    aku dah buat dah n3 masa besday emak adam tahun lepas. Cuba ko check balik. ngeee

    ReplyDelete
  17. Atikah berotak bisness macam ayahnya juga kah??
    salam ulang tahun untuk atikah :)

    ReplyDelete
  18. happy birthday atikah. Dah besar panjang anak ayah.
    Bila agaknya ayah nak dapat menantu..

    ReplyDelete
  19. DrSinga,
    Haah dia ada otak bisnes sikit. Sikit aje tau. Itulah sbb dia nak jadi akauntan. Lepas dah dpt ACCA nak kerja dgn org.
    Kalau banyak otak bisnesnya mesti nak bisnes sendiri ngeeeee

    ReplyDelete
  20. kakpah,
    Atikah tu pendek aje. Puas dia makan mcm2 nak tambah ketinggian tapi besar tu aje saya tengok hehehe

    Belajar pun baru semester kedua. Lama lagilah huhuhu

    ReplyDelete
  21. happy birthday Nuratikah Hanna Binti Yunus....


    wish all your dreams come true...

    kek ada lagi ke tak.... kek cokelat tu... hhuhuhu

    ReplyDelete
  22. happy besday wat adik atikah...

    semoga jadi anak yg baik...

    ReplyDelete
  23. NL,
    besday tak buat kek sbb dia di kampus. Petang ni dia balik rumah sbb kuliah esok kansel.

    Kalau ada pun mungkin kek pisang aje. Nak ke? hehehe

    ~O~,
    terima kasih bagi pihak atikah.

    ReplyDelete
  24. Sekarang baru sempat nak komen... Hahahahah :P :P

    Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran Atikah... Semoga terus menjadi hamba Allah yang taat, anak yang solehah dan seterusnya menjadi insan yang cemerlang... Aminn... :D :D

    YB, mintak kek skett... Hahahahahah :P :P

    ReplyDelete
  25. syah,
    takde buat kek sbb dia takde kat rumah. Petang ni baru balik tapi malam ni jiran depan rumah buat majlis cukur rambut sebelum majlis nikah malam esok. Jadi mesti busy kami ni.

    ReplyDelete
  26. Selamat hari lahir NurAtikah... wah.. bertuah dapat ayah yang begitu kasih dan ambil berat ni. Biasanya ibu je yang sibuk nak heboh-heboh. Ingat tu Atikah, hihhi

    19 tahun.... ini menunjukkan ayahnya jauh lebih tua dari mokcik, hehehe....

    ReplyDelete
  27. Mungkin YB
    Anak saya Nur Syabillaanak ke4 belajar Chemical engineering d UITM Shah Alam.

    ReplyDelete
  28. wak tikah tgh terharu tu.bgi lah dia hdh.dari omar aden

    ReplyDelete
  29. Memang comel lote lah Atikah ni YB..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails