Wednesday, April 8, 2009

Macam2 Kaler

Anak2 lelaki saya membandingkan siapa yg lebih hensem di antara mereka. Hazwan berkata kulit dia hitam tapi hitam manis. Jadinya kira hensemlah jugak.

Adam Hakimi kulitnya semakin besar semakin cerah. Nampak comel kalau tak nak panggil hensem kerana masih bayi lagi.

Haikal pula mmg yg mempunyai kulit paling cerah semasa lahir di dlm keluarga kami. Tapi sekarang dah mula tak cerah.

Yang kesian Haizam. Kulit dia cokelat. Tapi utk menyedapkan hati abangnya dan mungkin nak bodek Haikal kata kulit Haizam cokelat manis!

Ada ke warna cokelat manis?

24 comments:

  1. hehehe....coklat manis sedap bunyinya gak...kalo putih manis??

    ReplyDelete
  2. kalau coklat memang manis hehe

    ReplyDelete
  3. mmm..ceklat kedberi manis per yb!!!

    ReplyDelete
  4. coklat manis?? baye tu! takut kena hurung semut.hehe

    ReplyDelete
  5. coklat memang manis dan yang manis tak semestinya coklat. Hantam sajalah labuuu.........

    ReplyDelete
  6. Ms.Lilies,
    Haikal tahu pulak kalau putih kawannya melepak atau putih kuning.
    Coklat manis ganjil bunyinya hehehe

    zino,
    julap warna cokelat tapi tak manis hehehe

    Tijah,
    Cinta Cukulet yg suka makan ceklat kedberi tu. Saya suka makan M&M hehehe

    Penyubiru,
    semut tak kena sakit gigi ke? ngeh 3x

    kakpah,
    betul betul betul

    ReplyDelete
  7. cokelat banyak yang manis2...dark cokelat je rasa pahit sikit..apaun coklat cadbury paling best..err off topic ke?hehe

    ReplyDelete
  8. apa ada pada kulit? yang penting hati mesti baek muahahahaha :D
    falsampah dipagi hari~~~

    ReplyDelete
  9. Cinta Cukulet,
    ko pakar cukulet ya? Selain cadbury apa lagi cukulet yg best tapi harga tak mahal? hehehe

    Akmal,
    ramai org pentingkan warna kulit. Kalau tak, tak lakulah bahan pemutih kulit hehehe. Kalau tak percaya tanya awek2 kat UIAM tu. hehehe

    ReplyDelete
  10. Budak lelaki masa kecik putih melepak, bila dah besar cekelat manis ler jadinya.

    ReplyDelete
  11. ada.... strawberi salut coklat

    ReplyDelete
  12. juliet,
    Haizam dari kecik mmg dah cokelat. Kesian dia huhuhu. Cuma sekarang cokelat dia dah jadi manis. Nasib tak hitam metalik!

    ONE ZABA,
    itu senjata sulit Datuk K hehehe

    ReplyDelete
  13. hingatkan cokelat sitompok manggis ghitewww..

    ReplyDelete
  14. hu hu hu..comel je..ahaks..tkpe sebab nk amik hati;)huhu

    ReplyDelete
  15. cekelat manis? YB tak tanye kat Haizam ke cekelat cap ape?? Hihihihih :P :P

    ReplyDelete
  16. en_me,
    cokelat si tampuk manggis ada tompok2 kan? eh takuuuuuuuuut

    Liyana,
    kenalah Haikal ambik hati abangnya kalau tak nak kena belasah hehehe

    syah shah,
    lupa nak tanya pulak. Nnt petang bila dia balik sekolah saya tanya. :)

    ReplyDelete
  17. hentam aje lah labu coklat manis..

    anak kwm pulak...yg p'puan gelap dan yg lelaki cerah pulak tu.

    ReplyDelete
  18. sekarang bulan tengah cerah ni.... boleh la start projek

    ReplyDelete
  19. cakap la sama anak-anak YB, cekelat ke, hitam ke, cerah atau kuning sekalipun, bersyukurla... Sebbek tak kalerful atau bercapuk-capuk... Hihihihih :P :P

    ReplyDelete
  20. coklat mmg manis per.. hehehe..

    oits YB.. kawanku faisal kate die dah jumpa keje lain.. but thanks anyways.. huhuh.. sori ye YB!

    ReplyDelete
  21. X kira walau apa karer pun...hitam, hijau, kelabu asap, biru atau yg seantero ngannyer... janji ati mau putih.... cam YB...
    kan..kan...kan....

    ReplyDelete
  22. tak dapat nak beza kaler2 ni,maklumlah dah nak masuk 1/2 abad weh...apa kaler semua hemsem lah!

    tepek 3 gambar - cat ngan kaler beza2 tu...main cakap2 susah nak pilih...pas tu pangkah yang paling hensem, sederhana hensem, kurang hensem! ( huh macam wat soal selidik lak )

    ReplyDelete
  23. zue,
    Haikal tu kekadang cakap ikut suka dia aje. Adakala kreatif jugak pemikirannya.
    Tak kisahlah warna kulit, janji sempurna.

    Shifu,
    bulan penuh dan malam Jumaat pulak semalam. Mmg sesuai sgt buat projek hehehe

    kuina,
    emak awak tak minum air soya banyak2 masa mengandungkan awak kot?

    syah shah,
    nanti saya bagi tau mereka.

    Jard,
    betul 3x.
    Takde rezekilah aku nak bekerjasama dgn si Feisal tu. Kalau ada kengkawan lain boleh suruh mereka kontek aku. Atau susah2 ko buat part time tolong aku hehehe

    dcrysz,
    hati kat dalam org tak nampak. Kulit org boleh terus lihat. Argument budak2. hehehe

    sonata,
    anak2 membandingkan warna kulit mereka. Kebetulan 3 org anak saya kulit cerah mcm emak mereka dan tiga lagi ikut ayah mereka huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails